Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OT;Lätt hänt att lunchen spårar ur lite när man jobbar hemma. Trevlig helg på er!
Kan bara hålla med, lite ur fokus men höger sida så blev det räksallad, rostad lök, obscent mycket västervikssenap, ketchup och toppat med en matta av jalapenos (av en händelse pågens bröd dessutom).OT;
Världens bästa lunch ju! Varmkorv med bröd.
Här äts de med räksallad, rostad lök och en bra senap. Pågens korvbröd är bäst.
Ställ om tiden då!Sinn 809 på sidan 809 i sinntråden Haft denna hela veckan av ren rädsla att missa tillfället tråkigt att klockslaget döljer loggan bara
Sinn 809 på sidan 809 i sinntråden Haft denna hela veckan av ren rädsla att missa tillfället tråkigt att klockslaget döljer loggan bara
Jag ser att din krona sitter tightare mot boetten än vad min gör809 är en klocka som jag verkligen skulle kunna tänka mig att låta en riktig proffsfotograf fota för att få fram alla detaljer.
Jag ser att din krona sitter tightare mot boetten än vad min gör
Om jag inte är ute och cyklar så antingen via PM här på forumet eller via www.watchwear.seFråga, den där feskarn som har trevliga canvas armband, vart hittar man honom??
Vad har hänt med datumet?För den som är sugen finns denna pjäs hos Eriksons nu!
Troligen inget alls. Den förbereder långsamt datumväxling om 1h 22min.Vad har hänt med datumet?
Brukar inte sinn köra eta eller selitta? De växlar väl datum "exakt" kl 24? Aldrig sett den "förbereda" 1,5 tim innan.Troligen inget alls. Den förbereder långsamt datumväxling om 1h 22min.
936 har in-house verket SZ05. Jag kan dock ha fel i min analys över varför datumet inte är centrerat i bildenBrukar inte sinn köra eta eller selitta? De växlar väl datum "exakt" kl 24? Aldrig sett den "förbereda" 1,5 tim innan.
103 och 356 har ETA Valjoux 7750 eller Selittas motsvarande SW500. Den byter riktigt långsamt.Brukar inte sinn köra eta eller selitta? De växlar väl datum "exakt" kl 24? Aldrig sett den "förbereda" 1,5 tim innan.
Liten paketöppning på hemkomsten.
Kanske den uppmärksamme ser vad som gjorts med den i Fäderneslandet? Åtminstone @Torpeden lär upptäcka det.
Stämmer! Ville så gärna ha tyska.Bytt språk på dagvisningen? Alltid kul med en extra reseförvaring också Provat att nollställa kronografen än?
Är det bara tyska nu eller både och? På min 104a så är det ju båda.Stämmer! Ville så gärna ha tyska.
Testkör den nu. Ska nollställa snart. De skrev inte mer än att de utfört kalibrering av kronografvisarna.
Edit: Resefodralet var riktigt snyggt! En oväntad bonus.
Bara tyska. På 103 och 356 kan man pga platsbrist bara ha ett språk, eftersom skivan är mindre. Skulle helst ha som på 104 med båda språken.Är det bara tyska nu eller både och? På min 104a så är det ju båda.
Test av nollställning av kronograf.
So far, so good. Testerna fortsätter imorgon.