Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@ERIKSON URHANDEL var ligger den i pris??För den som är sugen finns denna pjäs hos Eriksons nu!
Enligt mått skulle jag oxå säga, men den är lättburen, jag kör min till kostym, den är så förbannat diskret på ett väldigt iögonfallande sätt om du hänger med på det resonemanget. Personligen tycker jag att den är i minsta laget. Men den är grym!Hej!!
Hur bärs 556 är det enligt mått eller känns den större,mindre?
Byta band är ju riktigt roligt
Upplever att det är lättare att byta på Sinn än de andra märkena jag har?
Verkar också som originalstiften är lite tjockare än de @Feskarn skickade med.
Strax över 27.000.-@ERIKSON URHANDEL var ligger den i pris??
Orginalstiften som satt på min nya 158 var kassa. Ena fjädern var paj och dem var olika långa(?!?)Byta band är ju riktigt roligt
Upplever att det är lättare att byta på Sinn än de andra märkena jag har?
Verkar också som originalstiften är lite tjockare än de @Feskarn skickade med.
Kolla på uhrforum.de ligger flera där.Ingen här i denna tråd som tröttnat på sin 104:a? Visst är väl någon sugen på något annat, och vill avyttra sin gamla 104:a! Jag kan isåfall förbarma mig över den. Spelar ingen större roll om den är på länk eller läder.
Har visserligen inte provat någon ännu i IRL, men tror nog att jag skulle trivas med en sådan.
Den 556i jag provade på Eriksons för några veckor sedan hade vanligt baklockÄr det möjligt att få en 556 modifierad med baklock? Jag har blivit riktigt sugen på en 556A men hatar exhibition casebacks och tycker verkligen inte att det passar på en så toolig modell. Jag har för mig att en liknande mod diskuterades ganska nyligen men det kanske gällde en annan modell.
Kolla på uhrforum.de ligger flera där.
https://uhrforum.de/threads/sinn-104-st-sa-i-b.445870/Tackar för tipset, men det var ett helsike för en som mig som satt längst bak i klassrummet och tecknade gubbar i tre år under tyskalektionerna! Blev inte så klok där. Tror mig hamna där dom letade efter 104r och inte dom som var till salu.
26 stycken beggade inom EU på chrono24Tackar för tipset, men det var ett helsike för en som mig som satt längst bak i klassrummet och tecknade gubbar i tre år under tyskalektionerna! Blev inte så klok där. Tror mig hamna där dom letade efter 104r och inte dom som var till salu.
Ok, testar igen. Har du bra erfarenheter av att handla därifrån? Hur ligger priserna där i förhållande till här på forumet, mellan tummen & pekfingret?https://uhrforum.de/threads/sinn-104-st-sa-i-b.445870/
Skriv på engelska, dom är vänliga på forumet!
Jösses, det varierar beroende på vilken modell av 104an. Flavour of the day sas. Finns nog andra som har bättre koll på det än vad jag har.Ok, testar igen. Har du bra erfarenheter av att handla därifrån? Hur ligger priserna där i förhållande till här på forumet, mellan tummen & pekfingret?
Intressant. Är du säker på att det inte var en 856?Den 556i jag provade på Eriksons för några veckor sedan hade vanligt baklock
Det var iofs den nya 556i RS jag provade, med röd sekund.Intressant. Är du säker på att det inte var en 856?
https://www.sinn.de/en/Modell/856.htm
Hmmm. @ERIKSON URHANDEL kanske kan förtydliga kring huruvida det går att få 556 med solitt baklock?Det var iofs den nya 556i RS jag provade, med röd sekund.
helt säker, tittade noga efter det. Gick in för att prova 556i och ezm3.
Gillar den skarpt. Snyggt med röda visaren.Det var iofs den nya 556i RS jag provade, med röd sekund.
helt säker, tittade noga efter det. Gick in för att prova 556i och ezm3.
Lite Sinn möter Fortisvibbar.Bild på 836 från Sinn's twitterflöde.
Gillar!
Satt och kollade på denna, rätt schysst. ser nu i mitt flöde att jag ägt en tidigare. Hade helt glömt. Snurrigt värre.Om 857 kommer med röd sekundvisare är jag körd.
Skulle nog kunna bli owg med en sån.Satt och kollade på denna, rätt schysst. ser nu i mitt flöde att jag ägt en tidigare. Hade helt glömt. Snurrigt värre.
I veckan får min 104 ett syskon en 103 St.
Måste ju testa denna kombon då jag har båset detta och det grå.
Ja riktigt bra o tjockt.Visst är bandet bland det skönaste som finns!
I veckan får min 104 ett syskon en 103 St.
Måste ju testa denna kombon då jag har båset detta och det grå.