Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker den där kombon ser riktigt bra ut!
Jag känner att du snart behöver låta den gå vidare till någon annan....Sol här med!
Tråkigt nog brukare kyla medföra att mekaniska ur går fortare pga att fjäderspänningen i balansen ökar. (OM det öht påverkar. Sinn kör ju top grade som skall ha högre tålighet mot temperatur skift.)Lite besviken men den låg stilla på rygg i ett kallt utrymme igår - 5 sekunder.
- Kan säkert påverka.
Lovar att återkomma med en sammanfattning om en månad.
Haha- aldrig.Jag känner att du snart behöver låta den gå vidare till någon annan....
Det är väldigt grovt! Fast bekvämt.Tycker den där kombon ser riktigt bra ut!
Får nog se till att införskaffa något grått och/eller sandfärgat till min 756 II.
Tror att 756 behöver lite grövre band för att balansera upp de raka kanterna på casetDet är väldigt grovt! Fast bekvämt.
- Helt klart.Tror att 756 behöver lite grövre band för att balansera upp de raka kanterna på caset
Hur är det med längden på det bandet? Med mina taniga 17-17,5 vill jag undvika att ha en "jätteflärp" av överskott De från Sinn känns som att de går bort av den anledningen.- Helt klart.
Det här var från @Feskarn , otroligt prisvärt.
Nånting säger mig att det här bandet borde vara "ganska" lätt att korta av?Hur är det med längden på det bandet? Med mina taniga 17-17,5 vill jag undvika att ha en "jätteflärp" av överskott De från Sinn känns som att de går bort av den anledningen.
Ser så ut Tycks dock bara finnas i grönt, blått och svart Ja ja, hittar nog något alternativ tids nog.Nånting säger mig att det här bandet borde vara "ganska" lätt att korta av?
Det jag har är det svarta men tycker det är mer åt det gråa hållet. Kan nog även passa bra på din 756II.Ser så ut Tycks dock bara finnas i grönt, blått och svart Ja ja, hittar nog något alternativ tids nog.
@Clark Kent De Cordura-canvas remmar från @Rawa som du har, tror du att de är tjocka nog vid bandstiftet att fungera på en 756?
Jag har tyvärr ingen liknande boett som 756. Men det är 4mm vid bandstiftet och smalnar av ner till 3mm. Om de skulle kännas alldeles för tunna så är @Rawa alltid bra att ha att göra med.
Kom ihåg KS-rabatten och kom framförallt ihåg bilder.Stort tack! Tror att det borde funka på 756. Lägger en beställning så får vi se
Blev en beställning på grått, sand och röd och denna gång kom jag ihåg KS-rabatten Återkommer med bilder när banden har kommit framKom ihåg KS-rabatten och kom framförallt ihåg bilder.
Hur trivs du med den där nu när du haft den ett tag? Faktiskt en av få nytillverkade klockor som ger mig ett visst köpsug.
Tycker den är superhärlig. Storleken är ju så nära perfekt som går, förvånansvärt mkt mindre än U1 etc. Passar på alla typer av straps. En riktig krigar-klocka!Hur trivs du med den där nu när du haft den ett tag? Faktiskt en av få nytillverkade klockor som ger mig ett visst köpsug.
Mitt fjärilslås är ett Sinnlås som är 18mm i spännets del (ett s.k. 20mm band) som kanske @ERIKSON URHANDEL hem eller beställs från Sinn.Ikväll fick 356:an klä sig i grön Cordura-kostym, ett Hadley-Roma från @Rawa på Strapped! Såg nu att jag gjort rätt val. Har dock inget fint fjärilslås. Kanske man kan komplettera med i efterhand?
Kom på att jag missat wrist shot. Men då var det försent – sitter redan och nattar lillan! Blev ett lume shot istället. Och än en gång tänker jag att iPhone borde ha manuell skärpa. Kanske i iPhone 12?
Snyggt! Har sett dem på K&S någon enstaka gång, men inte hunnit klippa.Mitt fjärilslås är ett Sinnlås som är 18mm i spännets del (ett s.k. 20mm band) som kanske @ERIKSON URHANDEL hem eller beställs från Sinn.