Det är Froggys klocka .Vilken klocka har det knappt synliga märket? Bild!
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är Froggys klocka .Vilken klocka har det knappt synliga märket? Bild!
Annars kan vi byta din 356a mot blåa 104anHelt rätt att sälja om det inte känns bra.
Är det en Sinn 104 St Sa I B? Jag har lite lösa planer på en 104, vill då ha min favorit, som är samma ref fast med svart tavla.
https://tyyliniekka.fi/sinn-556-i-rs-uutuusmalli-jossa-on-kaikki-kohdallaan/
Någon som kan finska på tråden?
jupp gjorde det!Bara öppna i Chrome så översätts det tillräckligt dugligt för att det ska vara läsbart.
Jaså? Hm, jag ville ju ha en svart.Annars kan vi byta din 356a mot blåa 104an
Ja den hade man ju velat se i forumet!Woooo- fattar att du är sur. The holy grale med extra allt..
SUG är boett-tillverkaren som alltså gör boetter till Sinn och diverse andra märken. De har ett rätt gott anseende så vitt jag förstår .Kan någon snabbt och enkelt förklara det med ”SUG-märkning”?
Ok, men gör dom/har gjort boetter även utan märkningen till Sinn? Är det dom matta boetterna det gäller, eller även blanka som 104 tex?SUG är boett-tillverkaren som alltså gör boetter till Sinn och diverse andra märken. De har ett rätt gott anseende så vitt jag förstår .
Där tar min kunskap stopp. Jag vet inte .Ok, men gör dom/har gjort boetter även utan märkningen till Sinn? Är det dom matta boetterna det gäller, eller även blanka som 104 tex?
Bravo! Vi visste att du skulle fixa det!blev ingen 104a idag, bring bringade inte....men, jag fick dit länken på 103an!!!!
För snål blir inget app köp.
Hittade en hemsida som hävdar de visar rätt tid
Nu jäklar...fram med excelarket.
Tvärtom!Haha! Är du säker på att det inte är enklare med en app...?
Vad hände i sistan veckan? Verkar vara rätt stora avvvikelser?Såhär såg min U50 ut när jag testade förut.
Den vänstra kolumnen tror jag är ackumulerad avvikelse och den högra är det dygnets avvikelse. Så på slutet har det helt enkelt kommit upp i -10 sekunder men sista dygnet var ändå bara -2.4 sekunder. Men jag vet inte varför den slog över till att bli mest minus istället för att pendla mellan plus och minus.Vad hände i sistan veckan? Verkar vara rätt stora avvvikelser?
856 har legat kring 2-3 sekunder/dygn när jag burit den vilket jag tycker är mer än godkänt.
Så exakt vad som skedde sista dygnet vet jag inte.
Citatet blir lite svagare av "and do the other things."Tvärtom!
Materialet som Sinn använder är alldeles för hög.Fortsätter med lite rött idag runt handleden.
EDIT: Hoppas verkligen på att 1550 får en ghost bezel vad det lider.
Kvaliteten, tänker du?Materialet som Sinn använder är alldeles för hög.
Jepp, inget billigt skräp som bleksKvaliteten, tänker du?