Länk är länk trots allt! En riktig superklocka det där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Länk är länk trots allt! En riktig superklocka det där.
Tack!Länk är länk trots allt! En riktig superklocka det där.
Hur var det @R.Capac, hade du länk till din 856 B-uhr? Bra sugen på att köpa ändbitarna till minLänk är länk trots allt! En riktig superklocka det där.
Jag har ingen länk ännu. Försöker hitta alla orsaker att det inte behövs någon länk och att det är en onödig utgift. Och det är ju lätt när man hänger på det här forat... NOT .Hur var det @R.Capac, hade du länk till din 856 B-uhr? Bra sugen på att köpa ändbitarna till min
Grymt ur,Tegimenterad?
Version med tegimentbeläggning på fodralet och armbandet.Grymt ur,Tegimenterad?
Edit/ Länken menar jag förstås
Riktigt fin får mig att bli extra sugen på att bli Sinn ägare igen u50 eller en 856a lockarVersion med tegimentbeläggning på fodralet och armbandet.
Riktiga hardcorealternativ båda två.Riktigt fin får mig att bli extra sugen på att bli Sinn ägare igen u50 eller en 856a lockar
Tilltalas av tanken, och var det under många år. Tror dock att det är svårt att gå tillbaka, men för egen del ska jag försöka hitta en "Everyday Watch" som används största delen av tiden, så man skapar minnen tillsammans med en klocka. Får ingen direkt relation till klockor om jag har för många och de knappt används, kan även nästan känna stress över klockor som bara ligger oanvändaMan kanske skulle sälja allt och bli owg med 656
Då paxar jag ezm1 zuz ifall du har en vid den tidpunktenMan kanske skulle sälja allt och bli owg med 656
Känner detsamma med min 556. Särskilt efter mitt 104a-fiasko.Man kanske skulle sälja allt och bli owg med 656
Stark igenkänning där jag är precis likadan. Har sålt av en del och det känns riktigt bra faktiskt och ska försöka att sälja ett par stycken till men sen får det banne migTilltalas av tanken, och var det under många år. Tror dock att det är svårt att gå tillbaka, men för egen del ska jag försöka hitta en "Everyday Watch" som används största delen av tiden, så man skapar minnen tillsammans med en klocka. Får ingen direkt relation till klockor om jag har för många och de knappt används, kan även nästan känna stress över klockor som bara ligger oanvända
Det vore väldigt otippat om du sålde av och blev bli owgMan kanske skulle sälja allt och bli owg med 656
Är det en blå tavla eller ljuset som luras? Riktigt läckert, oavsett.Man kanske skulle sälja allt och bli owg med 656
Glaset som lurasÄr det en blå tavla eller ljuset som luras? Riktigt läckert, oavsett.
Gillar du Sinn bandet? Sitter i begrepp att beställa ett....
Har också ett sånt-ett riktigt sommarbandGillar du Sinn bandet? Sitter i begrepp att beställa ett....
Oerhört skönt men dom är sjukt långa.Gillar du Sinn bandet? Sitter i begrepp att beställa ett....
Om du klickar på symbolen bredvid PDF så ser du lumen, nej den har ingen lume på sekundvisaren, många Sinn som inte har det, lite trist tycker jag.Fått dille på Sinn på senaste tiden och kanske är dags att införskaffa min första snart! Mest sugen på en 556A men för er som har/haft en, är det lume sekundvisaren??
Bärs den som 41mm? Jag tycker att den ser lite liten ut på bilderna och det känns som att den skulle bäras mindre?
Låter bra, jag har problem mes att det mesta är kort....Oerhört skönt men dom är sjukt långa.
Jag har 17,4 cm men fick göra nytt hål.