Sundström
Guld
UX är väl en av dem..?Va? Har Sinn en sådan modell?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
UX är väl en av dem..?Va? Har Sinn en sådan modell?
Va? Har Sinn en sådan modell?
Jag vet inte jag. Min faiblesse ligger ju för flygare med bra AR, som t ex 103 STSA, eller varför inte 104 STSA.UX är väl en av dem..?
Som du redan äger... Jag tror att du fläskat till med en taktisk dykare. Enbart rimligt i mina ögon.Jag vet inte jag. Min faiblesse ligger ju för flygare med bra AR, som t ex 103 STSA, eller varför inte 104 STSA.
Ja, vi får väl seSom du redan äger... Jag tror att du fläskat till med en taktisk dykare. Enbart rimligt i mina ögon.
AbsolutVisst är det väl okej att okynnesposta fina bilder i denna tråd va?
Alltså, är inte denna schnügg eller vad?
Vad tycker du så här långt då?Absolut
Jag tycker att den är lite tung men det är väl jag som är klen Även om den inte sitter perfekt på mig så tycker jag ändå att länken är ganska bekväm.Vad tycker du så här långt då?
Sista tåget gick 5 min innan bilden togs. Sen har jag 4 timmar på mig att jobba innan första tåget för morgonen kommer.Riktigt fin den där du!
Men passa dig för tåget! UXen klarar sig säkert men det blir nog värre för dig!
Jim
Gör en sälj/bytesannons istället. Blir nog lättare att få hugg då.Söker en 20mm "fine-link" till min 103. Bytes.
Se här:
https://klocksnack.se/threads/sinn-länk-mot-sinn-länk.74949/
Vilket trevligt par! Flång ny eller?356an har fått en lillebror!
Jo sant, men jag vill int stå helt utan länk. Och dom är dyra i nypris.Gör en sälj/bytesannons istället. Blir nog lättare att få hugg då.
Tack! Länken är dagsfärsk, men klockan begagnad. Riktigt nöjd!Vilket trevligt par! Flång ny eller?
Grattis!
Frän duo! En dag ska jag ha en likadan356an har fått en lillebror!
356an har fått en lillebror!
Tackar! Det är ju trådens fel att det hände...Usch vad fint.
GRATTIS!
Testa med rött vetja! Tror det kan bli kanonbra!Ifall Sinn funkar med blå perlon? Ja, jag TROR det.
Fasen, den är inte dum den här (heller). Destro, 500m, lite avskalat sinnistiskt sådär. Helrätt med andra ord!Den här lirar'n har suttit på konstant senaste 3 veckorna.
Testa med rött vetja! Tror det kan bli kanonbra!
Hade varit riktigt snyggt å matcha jeansen med @engst blå perlon.Den här lirar'n har suttit på konstant senaste 3 veckorna.