Hade varit riktigt snyggt å matcha jeansen med @engst blå perlon.
Perlon är dessvärre inte min grej :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade varit riktigt snyggt å matcha jeansen med @engst blå perlon.
Perlon är dessvärre inte min grej :/
Men du äger ett par byxor hoppas vi?Det är lugnt. Själv har jag aldrig ägt några jeans
Men du äger ett par byxor hoppas vi?
På väg till äpplet ?Allt man behöver på en lååång flygning.
Helt rätt! Bra att ha med dubbla gummiremmar. Man vet aldrig när behovet uppstår!Allt man behöver på en lååång flygning.
Trevlig resa!Allt man behöver på en lååång flygning.
Ja vi åker imorrn bitti.På väg till äpplet ?
Sex som i juni!Helt rätt! Bra att ha med dubbla gummiremmar. Man vet aldrig när behovet uppstår!
Men alltså! Jag får ju rysningar när ringen är felvriden! Fortfarande! Please! Vrid den rätt!
Fasen vad jag gillar den där!Jag och ux laddar inför nattjobb om några timmar
Tackar!Trevlig resa!
Riktigt trevligt par! Är galet sugen på den 556an som ligger ute på K&S nu men blev tyvärr utan sommarjobb så det blir ingen för mig.356an har fått en lillebror!
Det ante mig att så var fallet. Gäller att hoppa över månaden då, när 556:an sitter på.Ja vi åker imorrn bitti.
Sex som i juni!
Fasen vad jag gillar den där!
Tackar!
Ajaj, du får va ute i god tid nästa gång. I sthlm brukar jobben gå runt mars. 556an finns ju som tur kvar. Alltid nån som säljer.Riktigt trevligt par! Är galet sugen på den 556an som ligger ute på K&S nu men blev tyvärr utan sommarjobb så det blir ingen för mig.
Blir det nån U1 professional?Allt man behöver på en lååång flygning.
Nä tyvärr. Jag tappade intresset lite.Blir det nån U1 professional?
Tycker att 556an var ett av de roligare förvärven jag gjort! Riktigt skön och flexibel klocka. Går att bära till allt!Sonen gillade 556:an
Det förstår jagSonen gillade 556:an
144 st, även 556i, den är mångsidig, inte tråkig.Vilken Sinn modell är er favorit? Personligen tycker jag 104 556 känns lite väl tråkig..
Häftig klocka, hade dock fått huvudvärk de första dagarna av att kolla tiden med tanke på alla komplikationer som finns på urtavlan..144 st.
6060Vilken Sinn modell är er favorit? Personligen tycker jag 104 556 känns lite väl tråkig..
Jag har alltid tyckt att 556i var en tråkig och nedtonad klocka. Tills jag började klämma, testa och fundera lite. Och sen jag köpte den så är den ett självklart val. Det är något med enkelheten och den djupa svarta färgen på tavlan.Vilken Sinn modell är er favorit? Personligen tycker jag 104 556 känns lite väl tråkig..
Man riktigt anar hur parfymklockorna fortade sig ett par sekunder när dom fick syn på U1:an...En tysk ubåt i New York
Mot top of the rocks
Spanar in parfymklockor
Väldigt passande att det var "Jakten på röd Oktober" på tv igår. Förutom fel ubåtsland.En tysk ubåt i New York
Mot top of the rocks
Spanar in parfymklockor