• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Anatta

Panerai
2-Faktor
image.jpg

556i. :)
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Har någon exakt listpris för 103 och 356? Taskig internetuppkoppling på tåget och priserna försvann från Sinns hemsida framför ögonen på mig...
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Har någon exakt listpris för 103 och 356? Taskig internetuppkoppling på tåget och priserna försvann från Sinns hemsida framför ögonen på mig...

@Wydestream ska ju kränga sin nästan nya 356:a. Vill du ha det bästa av två världar köper du min 103 tachy som snart kommer tbax från service.
Eller så köper du den här titan, utc 103:an! Men då får man ju lägga nästan dubbla pengen mot en vanlig 103:a

IMG_1937.PNG
 
@Wydestream ska ju kränga sin nästan nya 356:a. Vill du ha det bästa av två världar köper du min 103 tachy som snart kommer tbax från service.
Eller så köper du den här titan, utc 103:an! Men då får man ju lägga nästan dubbla pengen mot en vanlig 103:a

IMG_1937.PNG
Tycker nog den vanliga titan 103 Ti diapal är coolare med de vanliga visarna. Men den verkar lista 300 över denna IFR (första gången jag ser denna )
 

Wydestream

Panerai
2-Faktor
Jag lägger upp ett foto på de klockor jag äger, båda e auto å båda e ETA. Lägger även in en länk för er som vill förkovra er lite gällande den som e gjord i schweiz...
IMG_3763.JPG
Certinan ser rätt sjysst ut med gummit! Vad går en sån på?
Hmmm... Men är det ETA i bägge? Hade för mig att U1 körde selittas 200?
 
Topp