Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig på den där kanvasremmen Vad är det för något?
Trevlig på den där kanvasremmen Vad är det för något?
Snyggt! Kul att den är kvar på forumet, enda klockan jag ångrar att jag sålt heheOch ett par minuter senare i sol, en 356 Roberto
Kör!!!!Äntligen fungerar det att lägga in foton för mej, nu jälar grabbar ska det bildbombas. Dock inom måttliga mängder...
Endast en 356 i dagsläget.... 556an stannar ett tag tillIngen som har/vet om någon som har en Sinn 556i och vill sälja?
Vad går en 356 för på beg marknaden i dagsläget?Endast en 356 i dagsläget.... 556an stannar ett tag till
Lite spretigt om man kollar chrono24. Och här på KS så har alla varit betydligt äldre än min. Men jag kommer väl ta runt 9000-10000 i utgångspris. Då är den billigast på C24 och i nivå med de som tidigare sålts här.Vad går en 356 för på beg marknaden i dagsläget?
Är det brun tavla eller är det min mobil som är knas? Ser bra ut!Och ett par minuter senare i sol, en 356 Roberto
Kör på bara!Äntligen fungerar det att lägga in foton för mej, nu jälar grabbar ska det bildbombas. Dock inom måttliga mängder...
Du kan vara lugn @Moorflax, det är inget knas med din skärm, den är brunÄr det brun tavla eller är det min mobil som är knas? Ser bra ut!
Verkar som att de listar lika på länk, 1 720€.Har någon exakt listpris för 103 och 356? Taskig internetuppkoppling på tåget och priserna försvann från Sinns hemsida framför ögonen på mig...
Har någon exakt listpris för 103 och 356? Taskig internetuppkoppling på tåget och priserna försvann från Sinns hemsida framför ögonen på mig...
Tycker nog den vanliga titan 103 Ti diapal är coolare med de vanliga visarna. Men den verkar lista 300 över denna IFR (första gången jag ser denna )@Wydestream ska ju kränga sin nästan nya 356:a. Vill du ha det bästa av två världar köper du min 103 tachy som snart kommer tbax från service.
Eller så köper du den här titan, utc 103:an! Men då får man ju lägga nästan dubbla pengen mot en vanlig 103:a
Diapal är ju riktigt fränt!Tycker nog den vanliga titan 103 Ti diapal är coolare med de vanliga visarna. Men den verkar lista 300 över denna IFR (första gången jag ser denna )
@Wydestream ska ju kränga sin nästan nya 356:a. Vill du ha det bästa av två världar köper du min 103 tachy som snart kommer tbax från service.
Eller så köper du den här titan, utc 103:an! Men då får man ju lägga nästan dubbla pengen mot en vanlig 103:a
Bild stulen från min egen Instagram.Bild på din?
Tycker vanliga 103 är snyggare än UTCn.
Jag lägger upp ett foto på de klockor jag äger, båda e auto å båda e ETA. Lägger även in en länk för er som vill förkovra er lite gällande den som e gjord i schweiz...
Najs Duo!
Certinan ser rätt sjysst ut med gummit! Vad går en sån på?Jag lägger upp ett foto på de klockor jag äger, båda e auto å båda e ETA. Lägger även in en länk för er som vill förkovra er lite gällande den som e gjord i schweiz...
De haru rätt i OM de e en nyare u1:a, har man en klassiker som min från 2009-10 så ere ett ETA verk...Certinan ser rätt sjysst ut med gummit! Vad går en sån på?
Hmmm... Men är det ETA i bägge? Hade för mig att U1 körde selittas 200?