• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

vanman

Rolex
2-Faktor
Hur mycket jag än gillar h-länken så är det silikon som gäller på UX för min del.
Valt att göra uppdelningen : 857 - stål, 856 - läder/canvas och UX - silikon.
20201109_214418.jpg
Jag håller med om det till 100%.
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Finns det någon som ligger inne med lite erfarenhet av en ezm 13? Kanske rent av äger en?
@engst ;

 

HSK

Patek
2-Faktor
Hade velat slå ihop UX och U50. Oljefylld U50-boett med termokompenserat kvartsverk. :)

Någon som vet om Sinn har något sånt på g? Känns kanske inte så sannolikt?
Nja, när det diskuterades möjlighet till en UX i U50-boett så sa man att det inte var möjligt för att man då inte skulle kunna bibehålla samma nivå av vattenresistens. Jag och förmodligen många andra skulle dock gärna se en mindre UX men det verkar bero på hur hårt Sinn väljer att hålla på WR. Det känns ju helt klart mer ekonomiskt gångbart med en UX på t.ex. 40-42mm och "bara" 500m än dagens lösning även om UXen verkar sälja helt OK.
 

Jamterik

Audemars
2-Faktor
Någon som har koll på H-Länkarna?? Har två olika till min 103, en med matta mellan stycken och en som är helt blank, är det olika år eller har dom funnits sida vid sida?? Den med matta bitar kan jag ju faktiskt sätta på min EZM.....
 
Topp