Jag hoppade den efter lite betänketid, gillar inte screw down pushers på kronografer
Fast det var ju en vanlig ST utan skruvade pushers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hoppade den efter lite betänketid, gillar inte screw down pushers på kronografer
Ångrar mig lite nu. Var riktigt nära att lägga bud.Om det är någon i tråden som knep den vill vi veta nu
Det var ju även inklusive länk vilken inte var supertydligt utifrån hur annonsen var formulerad, så ett rktigt kap. Hade nästan tänkt buda men fastnade i samtal med banken. Såg notiserna från Tradera fladdra förbi på skärmen att det var 3 minuter kvar av auktionen
Mmm det var riktigt nära att man tryckte på knappen Men inte riktigt tillfälle just nu. Min tur kommerVar nästan på väg själv att bjuda men det har blivit lite för många klockor på senaste tiden
Ah! Det kommer flerÅngrar mig lite nu. Var riktigt nära att lägga bud.
Så sant. Har flippat för mycket. Ska inte köpa förrän jag känner mig riktigt säker.Ah! Det kommer fler
Morgen! Den klockan är så fin! Kanske måste lufta den en vända.....kan man ha en klocka på varje arm utan att bli inspärrad??
Guten Morgen....
Nu är du sådär otydlig igen, "för många" hur är det möjligt???Var nästan på väg själv att bjuda men det har blivit lite för många klockor på senaste tiden
För många är när man inte hunnit ta bort skyddsplatsen på dom senaste inköpen, när man tar omvägar runt @ERIKSON URHANDEL, när man inte längre tittar på köp och sälj på KS. (fast det vore lite kul med en klocka till)Nu är du sådär otydlig igen, "för många" hur är det möjligt???
Det är inte det på den!
Fast det var ju en vanlig ST utan skruvade pushers
GULD.. Den vita är snygg.Hiss eller diss?? Har en på möjliglistan, kan inte bestämma mig om den är guld eller grus.....vad säger forumet, hur faller den vita er i smaken?
Min enorma klocksamling består av fyra med svart urtavla och en vit.Hiss eller diss?? Har en på möjliglistan, kan inte bestämma mig om den är guld eller grus.....vad säger forumet, hur faller den vita er i smaken?
Hiss eller diss?? Har en på möjliglistan, kan inte bestämma mig om den är guld eller grus.....vad säger forumet, hur faller den vita er i smaken?
Hiss absolut - den vita är en riktig läckerbit. (Om den hade haft full lume hade den varit magisk)Hiss eller diss?? Har en på möjliglistan, kan inte bestämma mig om den är guld eller grus.....vad säger forumet, hur faller den vita er i smaken?
Tycker om den mer än den svarta TBH. Cleanare!Hiss eller diss?? Har en på möjliglistan, kan inte bestämma mig om den är guld eller grus.....vad säger forumet, hur faller den vita er i smaken?
Och i nordvästra Tyskland firar man idag kl. 11.11 idag inledningen på Karneval-perioden som kulminerar i den stora karnevalveckan i februari. Långt från Frankfurt, men i rätt land.
Dagens högtid kallas 11. 11 um 11.11 eller ”Elfter im elften um elf Uhr elf” (Den elfte i elfte klockan elva över elva).
Jag tycker den är snygg, men jag tyckte den såg mycket mindre ut på handleden än den svarta (har haft både den vita och St Sa A). Minns när jag tog på mig den efter att jag hade hämtat ut den hos Erikson och var förvånat hur liten (för liten för min del) den kändes för att vara 41 mm; fick inte alls samma känsla med den svarta.Hiss eller diss?? Har en på möjliglistan, kan inte bestämma mig om den är guld eller grus.....vad säger forumet, hur faller den vita er i smaken?
För mig går den bort för att lysmassan inte är kritvit och skär sig illa med tavlan.Hiss eller diss?? Har en på möjliglistan, kan inte bestämma mig om den är guld eller grus.....vad säger forumet, hur faller den vita er i smaken?
Vad najst med en MoP i tråden! Alltid velat se en sådan i riktig miljö. Ser fram emot fler bilder.Välkomnar mig tillbaka till den här tråden efter ett bra tag frånvaro
Den här landade i brevlådan idag. Tackar @ERIKSON URHANDEL för superb service via Mail.
556i MoP- Galet svårfotad rackare
Snygg och bör nog ses live! Inget knussel med datum och dag heller.Välkomnar mig tillbaka till den här tråden efter ett bra tag frånvaro
Den här landade i brevlådan idag. Tackar @ERIKSON URHANDEL för superb service via Mail.
556i MoP- Galet svårfotad rackare
Vad najst med en MoP i tråden! Alltid velat se en sådan i riktig miljö. Ser fram emot fler bilder.
Snygg och bör nog ses live! Inget knussel med datum och dag heller.
Och applicerade index. Elegant!Snygg och bör nog ses live! Inget knussel med datum och dag heller.
EZM13.
Urläcker bild från twitterkontot Sinn Depot, Shibuya.
Undrar om den går att få vänd?
Beställde en direkt!