• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

TotteH

Patek
2-Faktor
Det var ju även inklusive länk vilken inte var supertydligt utifrån hur annonsen var formulerad, så ett rktigt kap. Hade nästan tänkt buda men fastnade i samtal med banken. Såg notiserna från Tradera fladdra förbi på skärmen att det var 3 minuter kvar av auktionen :)

Var nästan på väg själv att bjuda men det har blivit lite för många klockor på senaste tiden :)
Mmm det var riktigt nära att man tryckte på knappen 😅 Men inte riktigt tillfälle just nu. Min tur kommer 😇
 

Jamterik

Audemars
2-Faktor
3B4C1240-0210-4FD0-A1A8-CBFA4D2B17FE.jpeg

Guten Morgen....
Morgen! Den klockan är så fin! Kanske måste lufta den en vända.....kan man ha en klocka på varje arm utan att bli inspärrad?? :cool:
 

Marksan

Cartier
2-Faktor
Sinn-104-Pic-7-1024x683.jpg
Hiss eller diss?? Har en på möjliglistan, kan inte bestämma mig om den är guld eller grus.....vad säger forumet, hur faller den vita er i smaken?
Jag tycker den är snygg, men jag tyckte den såg mycket mindre ut på handleden än den svarta (har haft både den vita och St Sa A). Minns när jag tog på mig den efter att jag hade hämtat ut den hos Erikson och var förvånat hur liten (för liten för min del) den kändes för att vara 41 mm; fick inte alls samma känsla med den svarta.
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Vad najst med en MoP i tråden! Alltid velat se en sådan i riktig miljö. Ser fram emot fler bilder.

Snygg och bör nog ses live! Inget knussel med datum och dag heller.

Tack! Ja den är riktigt bra, har haft en 556i i standard utförande tidigare så tänkte testa något annat. Tavlan bör ses live, svårt att få en ordentlig bild..
På denna får man en skymt av förändringen i tavlan :)
1E42FCAD-8604-4D1E-BA55-059414DB95F0.png
 
Topp