Har faktiskt haft ögonen på den, synd bara på datum placeringen!Tycker att Top Gunen är mycket bra med sina 41mm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har faktiskt haft ögonen på den, synd bara på datum placeringen!Tycker att Top Gunen är mycket bra med sina 41mm.
Bumpar den här tråden! Känner att jag skulle gärna vilja ha en svart klocka och gärna i något reptåligt material. Gillar Navyn och Piloten ovan men skulle gärna vilja något mindre på armen. Har det kommit något kul sedan sist som man kan ha missat?
Har aldrig riktigt fått upp ögonen för Sinn dessvärre! Men gillar stuket på den här LE U1 ifrån 2008/2009 Black on BlackSinn 856 S UTC. 40mm x 11mm. Heltegimenterad, så om du vill ha något reptåligt blir det inte bättre än så här. Vanligtvis har den kronan till höger, men det går att beställa med destro för ytterligare tool-känsla Ca 22´med högerkrona och jag har för mig att det tillkommer ca 3´om Sinn ska vända på den. Lika bra på länk som gummi och nato.
Har aldrig riktigt fått upp ögonen för Sinn dessvärre! Men gillar stuket på den här LE U1 ifrån 2008 Black on Black
Den där är faktiskt väldigt bra även om det inte är High end Tack för tipset!Vet inte hur du ställer dig till Hamilton så här några år senare men Khaki Field är verkligen väldigt trevlig. 38mm. Om det är "high end" är väl mer tveksamt...
Den där ju riktigt riktigt bra, hittade igen den på ebay, men den var ju inte tegimenterad....Sinn 856 S UTC. 40mm x 11mm. Heltegimenterad, så om du vill ha något reptåligt blir det inte bättre än så här. Vanligtvis har den kronan till höger, men det går att beställa med destro för ytterligare tool-känsla Ca 22´med högerkrona och jag har för mig att det tillkommer ca 3´om Sinn ska vända på den. Lika bra på länk som gummi och nato.
Får nog ta mig en funderare och möjligtvis kompromissa lite, A384 Shadow tickar många boxar! Gillar allt utan dom vita stropparna på bandet!
Begagnat finns en hodinkee edition utan datumHar faktiskt haft ögonen på den, synd bara på datum placeringen!
Tycker den bärs väldigt litet så är man en sån som följer trender så är den en hit. Jag vill gärna ha lite mer närvaro på handleden.Har faktiskt haft ögonen på den, synd bara på datum placeringen!
Blev det en BP?Nu är DEN kanske på ingång. Dock en flygare och inte en field watch. Nära nog.
Har varit sugen på exakt en sån! Häftig som fanEn Stowa blev det. 40mm. Top ETA, +-4spd, handfinisherad boett och blånerade visare. Riktigt schysst faktiskt.
Har varit sugen på exakt en sån! Häftig som fan
Är typ såld, får nog klicka hem en sån någon gång i framtidenMåste säga att jag är positivt överraskad! Finishen är kanon på allt! Lätt i nivå med IWC Mark XVIII. Boetten är väldigt bra borstad, tavlan är perfekt, visarna skiftar mellan blått och nästan svart och tidhållningen är än så länge spotless.
Du kan få klämma nästa gång vi ses. Jag tröttnar ju alltid tillslut också.Är typ såld, får nog klicka hem en sån någon gång i framtiden
Är det 2824 eller 2804?En Stowa blev det. 40mm. Top ETA, +-4spd, handfinisherad boett och blånerade visare. Riktigt schysst faktiskt.
Är det 2824 eller 2804?
Ok, hur ser man det?ETA 2824-2
Ok, hur ser man det?
Automat = 2824. Manuell = 2804.Ok, hur ser man det?
Jojo, men hur ser man det på bilderna framifrån, något som utmärker?Automat = 2824. Manuell = 2804.
De som sålts här har ju varit gamla och oservade, då blir det billigt.Är sugen på en classic 6498, hur känns den i jämförelse med classic 40?
Skiljer ju marginellt i storlek, är det bara sekundvisaren som är den stora skillnaden i övrigt? Har kikat länge på stowa men tycker priset vart högt och andrahandsvärdet lågt.
Vad kännetecknar en "fieldwatch"?
Den förtjänar ett porrigt blått läderband från Molequin, Bulang eller motsvarande.
Slänger in några nato-foton när jag ändå är igång.
Är sugen på en classic 6498, hur känns den i jämförelse med classic 40?
Skiljer ju marginellt i storlek, är det bara sekundvisaren som är den stora skillnaden i övrigt? Har kikat länge på stowa men tycker priset vart högt och andrahandsvärdet lågt.