• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Dr. D

Patek
2-Faktor
Men vänta nu?
Har notiserna börjat poppa upp utan att manmåste uppdatera sidan?

1606837236422.png
 

R.Capac

Audemars
2-Faktor
En microrecension av 856 B-Uhr bundedition.
Man ska vara man/kvinna nog att tordas ta på sig detta bund har sagts tidigare i tråden. Men när det väl är applicerat på handleden känns detta bund som att det är helt rätt i storlek. Då tänker jag inte på utseendet för det kan nog diskuteras utan känslan. Bundet går precis nedanför kronan och det är väldigt bekvämt, ingen kronkontakt mot överdelen av handen. Värmekänsla nämndes kanske lite skämtsamt av någon men där hakar jag på allvar på direkt. En kall morgon på väg till bilen är åtminstone vänster handled varm. Och en känsla som kanske låter flummig, men en liten glädjekänsla infinner sig och kanske skulle det vara fränt med utsvängda byxor och en riktigt fet mustasch :).

1606900456766.png
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
En microrecension av 856 B-Uhr bundedition.
Man ska vara man/kvinna nog att tordas ta på sig detta bund har sagts tidigare i tråden. Men när det väl är applicerat på handleden känns detta bund som att det är helt rätt i storlek. Då tänker jag inte på utseendet för det kan nog diskuteras utan känslan. Bundet går precis nedanför kronan och det är väldigt bekvämt, ingen kronkontakt mot överdelen av handen. Värmekänsla nämndes kanske lite skämtsamt av någon men där hakar jag på allvar på direkt. En kall morgon på väg till bilen är åtminstone vänster handled varm. Och en känsla som kanske låter flummig, men en liten glädjekänsla infinner sig och kanske skulle det vara fränt med utsvängda byxor och en riktigt fet mustasch :).

1606900456766.png
1606902916916.png
1606902972852.png

inget att vänta på- All in bara.
 
Topp