Haha, tack! Den är verkligen annorlunda och har en väldigt diskret kronograflayout. Inte riktigt så att tidtagningsfunktionen hoppar ut ur glaset. Skön på armen!Brutalt bra! Du är den obestridde kungen av desto-Japan-Sinn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, tack! Den är verkligen annorlunda och har en väldigt diskret kronograflayout. Inte riktigt så att tidtagningsfunktionen hoppar ut ur glaset. Skön på armen!Brutalt bra! Du är den obestridde kungen av desto-Japan-Sinn
Haha, tack! Den är verkligen annorlunda och har en väldigt diskret kronograflayout. Inte riktigt så att tidtagningsfunktionen hoppar ut ur glaset. Skön på armen!
Nyinkommet!
Den där är ju så cool....
Grattis
Tackar tackar det värmer mitt klockhjärtaGrattis
Jaa alla fyller väll 25 +- några årFan vad alla fyller 25 år hela tiden! ;-) Grattis!!
Jaa alla fyller väll 25 +- några år
Grattis på bemärkelsedan!
Tack så mycket!Grattis på bemärkelsedan!
Sen kan man kan ju inget annat göra än älska Erikson! aldrig har ett företag skickat fördelsedagshälsningar åt en, och då menar jag inte att man får 5% rabatt på nästa köp osv utan endast en handskriven hälsning.
Grattis
Det äldre spännet till vänster har diversextension men det nya till höger har det inte. Det nya har däremot snabbjusteringsmöjlighet i några mindre steg.U50n på Siliconet idag med deras clasp.
Förvånad där inte var nån diverextension men har lyckats få till en bra fit ändå
Upp och ner?556 destro
Fusk juUpp och ner?
Grymt, tack för info!Det äldre spännet till vänster har diversextension men det nya till höger har det inte. Det nya har däremot snabbjusteringsmöjlighet i några mindre steg.
Du kanske har diverextension till U50? Jag har ju 22mm silicon till UX.Grymt, tack för info!
Har försökt lista ut hur man kommer åt snabbjusteringen men kan inte bena ut det
Ja, måste beställa en tavla utan logga och datumhål så jag kan bära hur jag vill.Fusk ju
Du får såklart bära hur du vill ändå.Ja, måste beställa en tavla utan logga och datumhål så jag kan bära hur jag vill.
Tack så mycket, nee detta hade man inte räknat med på sin födelsedagGrattis
Vist är dom fantastiska, jag blev mer än förvånad när mitt kort dök upp.
Jo men folk tror ju inte att man har alla indianer i kanoten om man går runt med klockan upp å nerDu får såklart bära hur du vill ändå.