• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Haha, tack! Den är verkligen annorlunda och har en väldigt diskret kronograflayout. Inte riktigt så att tidtagningsfunktionen hoppar ut ur glaset. Skön på armen!

Det är riktigt fina kontraster mellan färgerna! Grå subdials återfinns ju även på andra modeller som Ezm13 till exempel, men jag gillar verkligen att de även har lagt det i minutmarkeringarna här minus 5-minutersindexen.

Nyinkommet!
20201202_180908.jpg

Om ngn annan blir sugen så ligger det en på C24 och som säljs av C24;

Grattis på bemärkelsedan! 🍾
Sen kan man kan ju inget annat göra än älska Erikson! aldrig har ett företag skickat fördelsedagshälsningar åt en, och då menar jag inte att man får 5% rabatt på nästa köp osv utan endast en handskriven hälsning.
Tack så mycket!
Nee exakt, har aldrig varit med om något företag som har uppmärksammat sina kunder med en handskriven gratulation förut och det tycker jag är något över det extra. Som du säger man kan inget annat än älska @ERIKSON URHANDEL och deras trevliga personal.

Tillbaka
Topp