• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

1607337641452.png

Eller EZM3 F modellen.
Den går 3 dagar före :D

Vridningen har låst sig helt på min U1, är det vanligt förekommande? Sitter som en sten så lär få skruva loss den och rengöra, och antar det inte är något som påverkar garantin @ERIKSON URHANDEL ? :) (Med tanke på att det skickas med verktyg för att lossa bezeln)

Jag vet i alla fall att man inte behöver lossa på kl12 skruven men resten, och att man inte behöver skruva loss de helt för att få loss den.

Jag diggar de nya 105 st sa-varianterna. Både med och utan UTC. Har någon sådan här 105a letat sig in här på KS än? Finns de att klämma på i butik?
1607376898065.jpeg

Vridningen har låst sig helt på min U1, är det vanligt förekommande? Sitter som en sten så lär få skruva loss den och rengöra, och antar det inte är något som påverkar garantin @ERIKSON URHANDEL ? :) (Med tanke på att det skickas med verktyg för att lossa bezeln)

Jag vet i alla fall att man inte behöver lossa på kl12 skruven men resten, och att man inte behöver skruva loss de helt för att få loss den.
Hej,
Om det inte kommit något emellan boett och dykringen så är första åtgärden att mycket riktigt lossa på skruven på sidan om bezeln. Kanske har spärringen under bezeln kommit i fel läge. Kom in så vi får se över detta.

Tillbaka
Topp