Den går 3 dagar före
Eller EZM3 F modellen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den går 3 dagar före
Eller EZM3 F modellen.
Näpp!Är @Dr. D en tidsresenär !?
Säker på det?? Kan ju vara november....isf går den lite efter!Den går 3 dagar före
Ja den är härlig.Patinan på den klockan Grymt najs
Just kollat och hittar ingen- men många inlägg med flieger friday- även andra märken än Sinn.Borde det finnas en ”Fliger Friday” tråd ?
Du kan få produktionsdatum om du mailar serienumret.Fråga, kan man maila Sinn och få veta när en klocka är uttagen? Jag tänker att dom borde ha ett register....
Jepp det har dem koll på.Fråga, kan man maila Sinn och få veta när en klocka är uttagen? Jag tänker att dom borde ha ett register....
Inte så tokigtNya macro experiment.. Fortfarande inte nöjd med skärpedjupet
Plasten sitter kvar på 103 SA G Det där är baksidan på 103 Classic med valjoux 7750 verkInte så tokigt
Har du tagit bort plasten
Inga här än och @ERIKSON URHANDEL skulle väl få in de nu i början av december?Jag diggar de nya 105 st sa-varianterna. Både med och utan UTC. Har någon sådan här 105a letat sig in här på KS än? Finns de att klämma på i butik?
Tack! Då finns det förhoppningsvis snart chans att klämma och känns på bitarna, kul!Inga här än och @ERIKSON URHANDEL skulle väl få in de nu i början av december?
Hej Sinnister,Inga här än och @ERIKSON URHANDEL skulle väl få in de nu i början av december?
Hej,Vridningen har låst sig helt på min U1, är det vanligt förekommande? Sitter som en sten så lär få skruva loss den och rengöra, och antar det inte är något som påverkar garantin @ERIKSON URHANDEL ? (Med tanke på att det skickas med verktyg för att lossa bezeln)
Jag vet i alla fall att man inte behöver lossa på kl12 skruven men resten, och att man inte behöver skruva loss de helt för att få loss den.
Men oj då.. Rätt datum till och med
Bra efterköpskänsla är bättre än sexSmåplock i verkstaden med 103 classic som medhjälpare. Otroligt nöjd med urtavlan, vilket djup, vilka detaljer helt otrolig
Vad är det för årsmodell?Småplock i verkstaden med 103 classic som medhjälpare. Otroligt nöjd med urtavlan, vilket djup, vilka detaljer helt otrolig