• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Småplock i verkstaden med 103 classic som medhjälpare. Otroligt nöjd med urtavlan, vilket djup, vilka detaljer helt otrolig 😃

IMG_E1317.JPG

Vad gillar du det armbandet? Jag tycker det gör sig riktigt bra 👍

Fotade mycket för +30 år sedan men insett den senaste tiden att de nya mobiltfn är sjuuukt bra.
Har en smidig lite Leica numera men skulle gärna vilja ha en riktig bra mobil. När jag ser hur duktiga ungdomarna i huset är på att fota och efterjustera i olika program så blir jag imponerad.

Fotade mycket för +30 år sedan men insett den senaste tiden att de nya mobiltfn är sjuuukt bra.
Har en smidig lite Leica numera men skulle gärna vilja ha en riktig bra mobil. När jag ser hur duktiga ungdomarna i huset är på att fota och efterjustera i olika program så blir jag imponerad.
Samma här för +30 år sedan. Är väll ett ålderstecken när,man kallsvettas vid blotta tanken på alla redigeringsprogrammet och finesser som finns.

Tillbaka
Topp