Småplock i verkstaden med 103 classic som medhjälpare. Otroligt nöjd med urtavlan, vilket djup, vilka detaljer helt otrolig
Vad gillar du det armbandet? Jag tycker det gör sig riktigt bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Småplock i verkstaden med 103 classic som medhjälpare. Otroligt nöjd med urtavlan, vilket djup, vilka detaljer helt otrolig
Det är skönt på armen och snygg med klockan. Ska testa svart band vid tillfälleVad gillar du det armbandet? Jag tycker det gör sig riktigt bra
Macron börjar funkaSvårt att få med detaljer på helbild men kryper man riktigt nära så framträder detaljerna i tavlan.
Det fungerar på närbilder och platta ytor . Problemet är skärpedjup och ljussättning. Tror att mitt 100 mm är för stort, borde nog skaffa ett ”kortare” typ 50 mm Marco.Macron börjar funka
Kan det vara glasbaksidan som luras?
Tio över tio är snyggare än tio i två
Ytterligare ett fritidsintresse där material är viktigtDet fungerar på närbilder och platta ytor . Problemet är skärpedjup och ljussättning. Tror att mitt 100 mm är för stort, borde nog skaffa ett ”kortare” typ 50 mm Marco.
Finns det någon tråd om klockfotograferingYtterligare ett fritidsintresse där material är viktigt
Och dyrt.Ytterligare ett fritidsintresse där material är viktigt
Fotade mycket för +30 år sedan men insett den senaste tiden att de nya mobiltfn är sjuuukt bra.Och dyrt. Å
Den här finns men tänker mer på hur de tagits, att tänka på.
Samma här för +30 år sedan. Är väll ett ålderstecken när,man kallsvettas vid blotta tanken på alla redigeringsprogrammet och finesser som finns.Fotade mycket för +30 år sedan men insett den senaste tiden att de nya mobiltfn är sjuuukt bra.
Har en smidig lite Leica numera men skulle gärna vilja ha en riktig bra mobil. När jag ser hur duktiga ungdomarna i huset är på att fota och efterjustera i olika program så blir jag imponerad.
HärligtErsättaren för 757, som jag av oförklarlig anledning valde att sälja, är nu på plats!
Här i kontorsmiljö
Jajemen, mycket nöjd med mig själv och mitt beslut just nuHärligt
Grattis det var alltså du som kapade den.
En ruggigt bra en!
Det gör du helt rätt i.Jajemen, mycket nöjd med mig själv och mitt beslut just nu
OWGDet gör du helt rätt i.
Den där är fortf en av mina absoluta Sinn favoriter, förstår egentligen varför jag inte köpte den, eller jo det vet jag
Något annat var redan på inflygning
Men om jag skulle välja att bli owg ligger 857 sjukt bra till.
Jo det är sant! Det går tydligen att bara ha en klocka
Ehhh.. OWG.. smakar på ordet., tittar på klockboxen, får panik och associationer till någon form av självdestruktiv förnekelse sekt men ta det bara lugnt, vi ska nog hitta någon institution som kan bota sådana tvångstankar.Jo det är sant! Det går tydligen att bara ha en klocka
Den uppmärksamme läste att ngt var på inflygningEhhh.. OWG.. smakar på ordet., tittar på klockboxen, får panik och associationer till någon form av självdestruktiv förnekelse sekt men ta det bara lugnt, vi ska nog hitta någon institution som kan bota sådana tvångstankar.
Naturligtvis såg jag det och ser fram emot en presentation HÄR på tråden. Hoppas verkligen att OWG pratet var tillfällig sinnesförvirringDen uppmärksamme läste att ngt var på inflygning
Den som lever får seNaturligtvis såg jag det och ser fram emot en presentation HÄR på tråden. Hoppas verkligen att OWG pratet var tillfällig sinnesförvirring
Nånting säger mig att du i princip är owg de senaste dagarna
Sällan hostar hackspetten Nu ska du vara snäll annars lägger jag upp en bild på ett annat klockmärkeNånting säger mig att du i princip är owg de senaste dagarna
NWG ?
Tyckte det saknades något