• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Har ngn annan problem att skriva när ni öppnar i Chrome på PC?
Går inte att skriva nytt eller svara.
Skriva på mobilen går bra men på datorn är tomt?
image.jpg
Chrome funkar fint för mig.

Jag köpte en F-Länk till min 104;a den höll på att göra mig galen, nu är den 98% ok. De sista 2% får jag helt enkelt såt ut med, iof inte svårt! Den länken sitter så förbannat snyggt. Aningen trång bara.....2%..... :)
Tack för info. Det är precis den där 2% jag är rädd för... Jag vet att jag kommer bli vansinnig på det. 🙂
Men snygg är den, plus att man slipper den där skrammelklossen till spänne på H-länken. Den retar jag mig iofs på mycket mer än 2%... 😄

Skynda fynda :woot:

Sugen på en Sinn, står i valet och kvalet mellan U1 och UX. Båda är supercoola, men vilken föredrar du som läser detta (personlig preferens dvs)? :)
Har du sett @Fliegerchronograph🚁 utmärkta recension av GSG9

En liten varning bara;
Jag gjorde det och sen var jag fasto_O

Länge sedan jag ägt en Sinn, har haft en 144 och U1 tidigare. Bara jag får min Monta Oceanking såld så har jag tänkt mig en 356, men kan inte besluta mig vilken. Plexi is sexy, men samtidigt gillar jag borstad mer än bead blasted. Satinized och plexi skulle vara den perfekta 356:an åt mig. Åsikter och bilder uppskattas.

Länge sedan jag ägt en Sinn, har haft en 144 och U1 tidigare. Bara jag får min Monta Oceanking såld så har jag tänkt mig en 356, men kan inte besluta mig vilken. Plexi is sexy, men samtidigt gillar jag borstad mer än bead blasted. Satinized och plexi skulle vara den perfekta 356:an åt mig. Åsikter och bilder uppskattas.
@Remofflan du kan väl fylla en sida?

Jisses vad cool den är! Jag har inte haft så mycket till övers för quartz, men det där tickandet i oljan är ju sjukt tillfredsställande 😳

Jag gjorde det och sen var jag fasto_O
MMM, jag känner det ganska tydligt!😯

Tillbaka
Topp