Chrome funkar fint för mig.Har ngn annan problem att skriva när ni öppnar i Chrome på PC?
Går inte att skriva nytt eller svara.
Skriva på mobilen går bra men på datorn är tomt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Chrome funkar fint för mig.Har ngn annan problem att skriva när ni öppnar i Chrome på PC?
Rensa cache/kakor i webbläsarens inställningar så ska det fungera som vanligt igen.Har ngn annan problem att skriva när ni öppnar i Chrome på PC?
Har ngn annan problem att skriva när ni öppnar i Chrome på PC?
Inte bara jag som har bekymmerRensa cache/kakor i webbläsarens inställningar så ska det fungera som vanligt igen.
Vad kör du för band på den där, gjorde sig väldigt bra!
Vad kör du för band på den där, gjorde sig väldigt bra!
Vilket av dem? Fanns ett par stycken-Tack, Zuludiver
Vilket av dem? Fanns ett par stycken
Tack för info. Det är precis den där 2% jag är rädd för... Jag vet att jag kommer bli vansinnig på det.Jag köpte en F-Länk till min 104;a den höll på att göra mig galen, nu är den 98% ok. De sista 2% får jag helt enkelt såt ut med, iof inte svårt! Den länken sitter så förbannat snyggt. Aningen trång bara.....2%.....
Har du sett @Fliegerchronograph🚁 utmärkta recension av GSG9Sugen på en Sinn, står i valet och kvalet mellan U1 och UX. Båda är supercoola, men vilken föredrar du som läser detta (personlig preferens dvs)?
En liten varning bara;Har du sett @Fliegerchronograph🚁 utmärkta recension av GSG9
SINN UX GSG9 - En oljefylld tuffing från Tyskland
Recension av SINN UX EZM 2B GSG9 Bakgrund Jag kom i kontakt med denna klocka första gången för ungefär fem år sedan när jag under en övning i södra Tyskland kom att samspråka med en styrka från den tyska polisens (Bundespolizei) antiterroristenhet, GSG9 (Grenzschutzgruppe 9), som jag träffade...klocksnack.se
@Remofflan du kan väl fylla en sida?Länge sedan jag ägt en Sinn, har haft en 144 och U1 tidigare. Bara jag får min Monta Oceanking såld så har jag tänkt mig en 356, men kan inte besluta mig vilken. Plexi is sexy, men samtidigt gillar jag borstad mer än bead blasted. Satinized och plexi skulle vara den perfekta 356:an åt mig. Åsikter och bilder uppskattas.
Jisses vad cool den är! Jag har inte haft så mycket till övers för quartz, men det där tickandet i oljan är ju sjukt tillfredsställandeHar du sett @Fliegerchronograph🚁 utmärkta recension av GSG9
SINN UX GSG9 - En oljefylld tuffing från Tyskland
Recension av SINN UX EZM 2B GSG9 Bakgrund Jag kom i kontakt med denna klocka första gången för ungefär fem år sedan när jag under en övning i södra Tyskland kom att samspråka med en styrka från den tyska polisens (Bundespolizei) antiterroristenhet, GSG9 (Grenzschutzgruppe 9), som jag träffade...klocksnack.se
MMM, jag känner det ganska tydligt!Jag gjorde det och sen var jag fast
Haha och som grädde på moset ........ bouncen!Jisses vad cool den är! Jag har inte haft så mycket till övers för quartz, men det där tickandet i oljan är ju sjukt tillfredsställande
MMM, jag känner det ganska tydligt!
Ligger en Roberto 356 på c24Länge sedan jag ägt en Sinn, har haft en 144 och U1 tidigare. Bara jag får min Monta Oceanking såld så har jag tänkt mig en 356, men kan inte besluta mig vilken. Plexi is sexy, men samtidigt gillar jag borstad mer än bead blasted. Satinized och plexi skulle vara den perfekta 356:an åt mig. Åsikter och bilder uppskattas.
Tack! Kollade på den tidigare idag, men är ute efter den vanliga versionen nu.Ligger en Roberto 356 på c24
Jag är grymt sugen på en U50. Helst med länk och alla silikonband som finnsNär brukar man börja tröttna?
Säger kör, har länken med men siliconet är förbaskat bra så det sitter på i nulägetJag är grymt sugen på en U50. Helst med länk och alla silikonband som finns
Snyggt band, passar ju perfekt till 158:an.158:an med annan bakgrund
Nix fick bandet av en KS medlemSnyggt band, passar ju perfekt till 158:an.
Är det original?
Ah! Snällaste forumet!Nix fick bandet av en KS medlem
Absolut bästa och snällaste. Passar på att plåga er med fler kronografer sen ska jag hålla mig lugn ett tagAh! Snällaste forumet!
Kör på!Absolut bästa och snällaste. Passar på att plåga er med fler kronografer sen ska jag hålla mig lugn ett tag
Grattis!Så, då har jag ryckt plåstret. Det blev en tegimenterad PVD U1! Dålig tid på året att köpa något man vill ha direkt, håller tummarna med snabb leverans