Jag hade tagit UX utan att blinka. Bra mycket ballare!Sugen på en Sinn, står i valet och kvalet mellan U1 och UX. Båda är supercoola, men vilken föredrar du som läser detta (personlig preferens dvs)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hade tagit UX utan att blinka. Bra mycket ballare!Sugen på en Sinn, står i valet och kvalet mellan U1 och UX. Båda är supercoola, men vilken föredrar du som läser detta (personlig preferens dvs)?
Blev en tegimenterad U1 i PVDJag hade tagit UX utan att blinka. Bra mycket ballare!
Kul! StenhårdBlev en tegimenterad U1 i PVD
Den ser plastig ut
Aj!Den ser plastig ut
Häftigt att din fru kör 356. På eget bevåg eller snodde hon din?Aftonens uppdrag, polera frugans 356, helt ok resultat!
Finns både med och utan.Jag har mer eller mindre bestämt mig för en U50 med svart bezel. Är alla tegiment-behandlade? Tycker det är lite otydligt och säljare skriver sällan något om det.
Om någon har en och tröttnat så säg till, jag tror jag siktar på något begagnat.
Kamouflage för att jag skulle kunna köpa fler Sinn.... Fast hon semivalde själv!Häftigt att din fru kör 356. På eget bevåg eller snodde hon din?
Länk.
Beslutsångest ... vilken skall man välja ??
Håller med - Länklördag
Vart för svag för nato, de låg och ropade på mig. Men nästa gång får jag lägga undan natobanden i någon låda så jag inte hör deras rop så jag kan köra på länken.Håller med - Länklördag
Riktigt snyggt brand-Jag förstår att det är svårt då klockan är ett ”strap monster”.
Själv rockar jag ett beiget natoband från @tidochting.se
Riktigt snyggt brand
Nato är aldrig fel! Ikväll blev det ett av Erika’s stretchiga fallskärmsband. Bekvämt som ett par pyjamasbyxor, så väldigt passande till lördagsmyset framför några avsnitt av The Crown.Vart för svag för nato, de låg och ropade på mig. Men nästa gång får jag lägga undan natobanden i någon låda så jag inte hör deras rop så jag kan köra på länken.
Länken är ju ändå bäst om man måste välja
Jaa, det såg väldigt skönt ut passar klockanNato är aldrig fel! Ikväll blev det ett av Erika’s stretchiga fallskärmsband. Bekvämt som ett par pyjamasbyxor, så väldigt passande till lördagsmyset framför några avsnitt av The Crown.
Joo jag vet, ångrar mig lite nu i efterhand. Men jag ger nato en vecka sedan blir det nog länkens tur att få bärasLänken är ju ändå bäst om man måste välja
Nu kanske jag missuppfattar din fråga. Men så här är det.Jag har mer eller mindre bestämt mig för en U50 med svart bezel. Är alla tegiment-behandlade? Tycker det är lite otydligt och säljare skriver sällan något om det.
Om någon har en och tröttnat så säg till, jag tror jag siktar på något begagnat.
Nu kanske jag missuppfattar din fråga. Men så här är det.
Är klockan eller vridringen svart så är den tegimenterad. Den svarta ytan är extremt hård i sig. Man kan inte lägga den ytbehandlingen på en "mjuk" yta eftersom ytbehandlingen då spricker. Av den anledningen måste underliggande yta vara tegimenterad.
Är klockan inte svart så kan den fortfarande vara tegimenterad. Är länken det så finns den karakteristiska triangelringen på spännet.
Det går även att få boetten tegimenterad om man vill det, men det syns inte på boetten, annat än att den får en mörkare grå ton i o m värmebehandlingen. Du kan se det om du jämför sida vid sida, men annars är det förmodligen svårt att avgöra.
Men eftersom alla dessa extra behandlingar är förhållandevis dyra, skulle jag bli förvånad om en säljare inte upplyser om att de är blivit adderade. Man bör rimligen vilja ha lite premium för detta tänker jag.
Korrekt.Men är hela boetten nödvändigtvis tegimenterad för att bezeln är det?
Är du säker på det?Korrekt.