• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Den gröne. SINN 103 SA G är kvällens klocka. (dvs till jag får för mig att byta) :)

IMG_E1326.JPG

Hemkommen från frisören. Det är svajig kvalitet på det stället jag går till, men denna gången tog de nog priset. Inte vad gäller just klippningen men kundservice. Fick en man som sammantaget sade 4 ord till mig och min son (Sitt skateboard, vax? och stämpelkort). Han frågade inte ens vilka frisyrer vi ville ha! 😆

IMG_20201212_150120.jpg

Hemkommen från frisören. Det är svajig kvalitet på det stället jag går till, men denna gången tog de nog priset. Inte vad gäller just klippningen men kundservice. Fick en man som sammantaget sade 4 ord till mig och min son (Sitt skateboard, vax? och stämpelkort). Han frågade inte ens vilka frisyrer vi ville ha! 😆

IMG_20201212_150120.jpg
Sälj klockan till mig vetja så kan du gå till en trevligare frisör 😂

IMG_20201212_150120.jpg
Du påminde mig om att jag inte betalat någon frisör sedan -96?
Det måste ju bli oerhört mycket pengar 😁

IMG_20201212_150120.jpg

23 år
8 klippningar/år
200:-/gång, okomplicerad frisyr 😆
36800:-
Ha!
Då kan jag köpa klockor utan dåligt samvete.

200 är billigt. Stefan, som inte kommunicerade, tog 250. Ibland klipper jag mig närmare jobbet, då kostar det 420!

200 är urbilligt. Tror dom tar minst 350 i närheten av Stockhom. 8 klipp per år i 23 år blir 64000:-
Räcker till en beg Rolex eller ett par sprillans nya SINN:ar

Då detta är en tyskpräglad tråd kanske denna tyska maskin inte räknas som OT :angel:

PXL_20201212_151718275.NIGHT~2.jpg

Använt den i fem år och fungerar fortfarande ypperligt :D

Tillbaka
Topp