Skön patina på den där.Tar hjälp av 103an för att handla sista klappen för året.
Bandhornet längst ner till hörnet är
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skön patina på den där.Tar hjälp av 103an för att handla sista klappen för året.
Ja den är skarp och fin. Var väldigt nära nos när jag köpte den skulle jag säga. Skönt när man får stå för slitaget självSkön patina på den där.
Bandhornet längst ner till hörnet är
Beställt länk nu. Inkl 2 verktyg.Nu minns jag inte exakt så ta det med en nypa salt, men ca 2,5-3´ för H-länken. Tror iofs att ett vanligt premium-nato i grönt eller grått skulle vara snyggt. Tycker att det passar bättre med nato än zulu till den boetten.
Håller med dig, jag tänkte köpa en till 556 så jag slipper fippla med länken och bli på dåligt humör.Shit vad snyggt denna bild var inge bra för mig nu när jag försöker trappa ner med natoband. Men ett till band kan väll inte skada ?
Det är såhär en 104 ska se ut
Stål och jeans.
Håller helt med dig. 103an gillar jag polerad men 104an är verkligen super blästrad.Det är såhär en 104 ska se ut
Lite sugen på att köpa en sandblästrare och gå loss på allt som blänker.
Det där är en helt ny nivå på klockintresse.Håller med dig, jag tänkte köpa en till 556 så jag slipper fippla med länken och bli på dåligt humör.
Härligt!
Jag var övertygad om att jag klickade på KS Secret Santa-tråden och läste ditt inlägg
Håller med dig på alla punkter .
Ni har en bra duo, inget snack som saken.Håller med dig på alla punkter .
Ja den är riktigt coolHärligt!
Visst är det en helt sjuk tavla?
Väldiigt praktiskt att ha en UX - använder den varje gång som fröken ur när jag ska skaka liv i någon automatisk.Ja den är riktigt cool
One watch to rule them all.Väldiigt praktiskt att ha en UX - använder den varje gång som fröken ur när jag ska skaka liv i någon automatisk.
Japp mycket praktisk, det enda lite tråkiga var att jag har alltid någon sorts ritual när något nytt kommer hem, tvätta av, ställa datum/tid osv. Denna hämtades ut för ett halvår sedan och inget behövde justerasVäldiigt praktiskt att ha en UX - använder den varje gång som fröken ur när jag ska skaka liv i någon automatisk.
Det tycker jag!Min tredje Sinn, kanske den här får stanna.
Bästa Sinnister, Sinn ligger efter i produktionen, men i paketet som kommer idag från Sinn skall det vara med några 105or.Forfarande ingen 105 i tråden?
Har @ERIKSON URHANDEL fått in dem än?
Du får gärna lägga upp lite bilderBästa Sinnister, Sinn ligger efter i produktionen, men i paketet som kommer idag från Sinn skall det vara med några 105or.
Lite pinsamt, var ingen 105a i paketetkommer med nästa paketDu får gärna lägga upp lite bilder
Måste ändå berömma deras cykelklockor. Fyllda med olja så att du ser hur mycket klockan är ur noll synvinkel.
Har givetvis den smarta cykellänken som gör att du kan bära den utanpå jackan