Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
-Godkväll alla flygare
Så kul! Måste säga att jag är avundsjuk. Alltid kul att vänta in nyttohhhhh...
The international shipment has been processed in the parcel center of origin
December, 19 2020 11:12 Lokal tid | Obertshausen, Germany
Fast visst är det nästan lika roligt att få se andra på tråden visa upp något nytt!Så kul! Måste säga att jag är avundsjuk. Alltid kul att vänta in nytt
Ruggigt bra! Om någon vill lämna vidare vårdnaden av en 356 på h-länk står jag med öppna armar.Har för mig det står 2016 på certet...
Två tummar upp, en för valpen och en för klockan!Finaly!
Såklart! Den var sur på dig, ligga i lådan.....
Efter en dryg halvtimmes kämpande och med lite svordomar så är H-länken på igen efter att ha vilat i lådan i drygt tio månader.
Jaa jag förstod nästan det den blev bara buren i någon vecka innan jag gick in i natoträsket, så den har all rätt att bråka med mig. Men denna gång skall länken få den kärlek den förtjänarSåklart! Den var sur på dig, ligga i lådan.....
Min har faktiskt bara jäklats ordentlig en gång och då höll jag på att bli bindgalen.Jaa jag förstod nästan det den blev bara buren i någon vecka innan jag gick in i natoträsket, så den har all rätt att bråka med mig. Men denna gång skall länken få den kärlek den förtjänar
Jaa det tar på krafterna att få på en länkMin har faktiskt bara jäklats ordentlig en gång och då höll jag på att bli bindgalen.
Den får sitta på nu och så får jag byta på nån annan klocka-det är ju rätt kul.
Kanske dags för canvas igen.
Detta är ett Rios1931 Ohio i orginalutförande.Kanske berört förut men är det där ett modifierat Sinns canvas? Stiligt i vilket fall!
Har du bytt till Siliconbandet?och vad har han på armen?
Snodd från en utmärkt blogg om Bundeswehr
Bundeswehr Uhren: Historische Klassiker und aktuelle Armbanduhren deutscher Soldaten und Offiziere | CHRONONAUTIX Uhren-Blog
Welche Militär-Uhren werden heutzutage von der Bundeswehr tatsächlich im Einsatz getragen? Gibt die Bundeswehr "einfach so" Dienstuhren an Soldaten aus?chrononautix.com
H-länken sitter som en smäck så vågar inte ta av den. Läs @Jonteh inlägg lite högre upp.Har du bytt till Siliconbandet?
Borde inte du veta detÄr det någon som hänger här som köpte min556??
Borde inte du veta det
Aha!Den köptes av ett ombud. Har inte koll på slutanvändaren....
Ett så juligt band borde alla ha!-Godmorgon!
-Godmorgon!
Är ju väldigt förtjust i Sinns Canvas/läder.Har testat länk, olika läder, gummi och sailcloth utan att riktigt vara nöjd, men den här kombinationen känns bäst hittills. Kanske hade varit snyggare med den lite sportigare 556a dock.