• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Beställt min inträdesbiljett till "Sinnisterna" idag. Det blev en Tegimenterad UX från @ERIKSON URHANDEL

Nu skall man bara härda ut till leverans i Jan....

sinn.UX_.hydro_.2.jpg
Bra val! Bara att gå ut hårt på en gång🙂.

Bra val! Bara att gå ut hårt på en gång🙂.
Ja, jag är en del på sjön och kör MC i alla väder och dessutom Göteborgare...
Så UX kryssar i en massa boxar för mig.

Betraktningsvinkeln (samma som Dr.D nämner för cykel gäller på MC)
Vattentät - jag är saftigt dränkt ibland. Göteborg är en kuststad - say no more.
På sjön, fiska krabber med brorsan så är det ju bra ha en klocka som tål saltvatten och "gör"
Glömmer alltid dra mina automater - skall bli gött med en Quartzare till
Behöver också en KORREKT klocka, då jag ofta ställer andra klockor i jobbet efter min egen.

Så, UX, That is the way....

Senast ändrad:
Jag vill passa på, så här i jultider och lovebomba @Clark Kent lite.

I all den skit som är just nu vill jag försöka att åtminstone glädja nån.

Det är hans "fel" att det blev Sinn, han visade på märket, svarade på frågor från en noob.
Alltid tålmodig, trevlig och så in i helvete kunnig. Påläst på allt.
Helt klart en man man skulle tycka det var roligt bju på en öl när
allt det här är över. Kanske blir det ngn klockträff till sommaren.

Så, hoppas inom snart bli en värdig Sinnist jag med.

Senast ändrad:
Jag vill passa på, så här i jultider och lovebomba @Clark Kent lite.

I all den skit som är just nu vill jag försöka att åtminstone glädja nån.

Det är hans "fel" att det blev Sinn, han visade på märket, svarade på frågor från en noob.
Alltid tålmodig, trevlig och så in i helvete kunnig. Påläst på allt.
helt klart en man man skulle tycka det var roligt sju på en öl när
allt det här är över. Kanske blir det ngn klockträff till sommaren.

Så, hoppas inom snart bli en värdig Sinnist jag med.

Tack, det var snällt sagt och behövligt en kväll som denna :) Jag räknar med att vi ska ha en stor Sinn-baluns när världen har återgått till en mer normal lunk.

Såja.. Nu äntligen kanske jag är ansluten till yttervärlden igen. Provisoriskt mobilt bredband :)
Julhandlade lite idag. Ett besök hos @ERIKSON URHANDEL som resulterade i några inköp, bland annat ett par SINN-band och lite annat smågodis. En 103 SA G skymtade i butiken, inga 105.or ännu men det fans annat att spendera jul kassan på.
Passar på att önska all personal på @ERIKSON URHANDEL en riktigt god jul och stort tack för all hjälp det gångna året.

En liten bild på 103 classic för att fira mitt förhoppningsvis fungerande nät :p

IMG_1343.JPG

Tillbaka
Topp