Bra val! Bara att gå ut hårt på en gång.Beställt min inträdesbiljett till "Sinnisterna" idag. Det blev en Tegimenterad UX från @ERIKSON URHANDEL
Nu skall man bara härda ut till leverans i Jan....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra val! Bara att gå ut hårt på en gång.Beställt min inträdesbiljett till "Sinnisterna" idag. Det blev en Tegimenterad UX från @ERIKSON URHANDEL
Nu skall man bara härda ut till leverans i Jan....
Ja, jag är en del på sjön och kör MC i alla väder och dessutom Göteborgare...Bra val! Bara att gå ut hårt på en gång.
Några sådana band måste man ju fixa från nånstans...-Fint väder idag
Några sådana band måste man ju fixa från nånstans...
Ngn som kan tipsa om några bra ställen?
-Jaa de är mycket bekväma och det är en kul historia bakom MN.
Bandet på bilden hittar du på Strapped.se
En kul historia? Det vill man ju inte missa? Vad?
Hört de använde några straps som satt på lådor... men men...det stämmer säkert.-Det här tror jag att ni säkert känner igen
...Franska soldater som fick sina klockor utan armband. Så de själva fick sy armband till sina klockor genom att använda samma material som deras fallskärmar var gjorda av...
Matchar de röda detaljerna sjukt bra! Men det känns inte lika tooligt längre
Ohhhhh
Min 3F får samma kläder imorgon
Jooooodå.Matchar de röda detaljerna sjukt bra! Men det känns inte lika tooligt längre
Kan inte förstå hur jag missat att beställa några såna
Jag vill passa på, så här i jultider och lovebomba @Clark Kent lite.
I all den skit som är just nu vill jag försöka att åtminstone glädja nån.
Det är hans "fel" att det blev Sinn, han visade på märket, svarade på frågor från en noob.
Alltid tålmodig, trevlig och så in i helvete kunnig. Påläst på allt.
helt klart en man man skulle tycka det var roligt sju på en öl när
allt det här är över. Kanske blir det ngn klockträff till sommaren.
Så, hoppas inom snart bli en värdig Sinnist jag med.
Ser verkligen fram emot en Sinn-balunsTack, det var snällt sagt och behövligt en kväll som denna Jag räknar med att vi ska ha en stor Sinn-baluns när världen har återgått till en mer normal lunk.
Är det bara jag som tycker att SINN 857 är i största laget? Får inte fast den på armen ens om jag använder livremmen
Näää.. men det kanske var lite blomgödning kvar på trasan när jag torkade klockan senastHar du druckit krymplin!!!!!??????
Är det din ?Är det bara jag som tycker att SINN 857 är i största laget? Får inte fast den på armen ens om jag använder livremmen
Grymt snygg med det bandet!God jul på er i tråden! Blev en glögg-stänkare
Inbillar jag mig eller kan man se visarna flyta upp nästan helt synliga? Är den polerad? Ursäkta min okunskap men vad är det för något?God jul på er!
Vilken överraskning att se vad Lothar hade på armen