Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Löser det!+1 på den
Ok, blir en katt bland hermelinerna.
Rätt ok bunt tycker jag!
Vilken fin samling! Bra variation mellan olika modeller också!Ok, blir en katt bland hermelinerna.
Rätt ok bunt tycker jag!
Tufft bund till katten också!Ok, blir en katt bland hermelinerna.
Rätt ok bunt tycker jag!
Ligger det inte en ute på Dealers?Tyckte jag fick vänta länge på K&S innan min dök upp. Men nu verkar det vara torrt på 103or?
Vi får se
TålamodViska... vad blev det?
En Sa! Tjockare (17 mm!), glasbaksida och annan vridring.
Hittade den här frågan - inget svar.Vet någon skillnaden mellan Concepto C99001 verket som sitter i nya 103 SA G jämfört med de andra 103 orna
Det är i princip ett valjoux 7750 men tillverkat av consepto. Jämförde veken i den gröna 103.an och det som sitter i 103 classic. Dom ser i den närmaste identiska ut.Hittade den här frågan - inget svar.
Någon som goolgat upp det än ?
Tack, hittade hemsidan precis;Det är i princip ett valjoux 7750 men tillverkat av consepto. Jämförde veken i den gröna 103.an och det som sitter i 103 classic. Dom ser i den närmaste identiska ut.
Jo, jag har en....Är det någon som känner att den har ett H-länk-band för mycket till en Sinn 103/104? Jag är på jakt efter ett nämligen
Är det någon som känner att den har ett H-länk-band för mycket till en Sinn 103/104? Jag är på jakt efter ett
Jag har pratat med Erikson Urhandel om det och det är mycket riktigt en 7750-klon, som nu sitter i alla 103-klockor om du köper en ny nu.Hittade den här frågan - inget svar.
Någon som goolgat upp det än ?
Ja, den är riktigt fin.Passa på att köp en otroligt fin klocka (hur man nu kan sälja en sådan)
Säljes/Bytes - Sinn 158 | Klocksnack
Ja, den är riktigt fin.
Bundbyte!?
Det är den - men man blir ju aldrig riktigt nöjd. Bytesförslag välkomna.
Vadå?Bundbyte!?
Haha slå till innan han ändrar sig
Egen tolkning: "Bytesförslag välkomna" (efterfrågas) -> "Bundbyte" (byte till bund som förslag)
Vadå?
Xact! Vi har ju haft den diskussionen tidigare...Egen tolkning: "Bytesförslag välkomna" (efterfrågas) -> "Bundbyte" (byte till bund som förslag)