Den där är riktigt bra. Hade den större med Safir förut men din är bättre...Polywatch gjorde faktiskt susen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är riktigt bra. Hade den större med Safir förut men din är bättre...Polywatch gjorde faktiskt susen!
Kul att se dig här med fina fina klockor CK. Hoppas det inte hänt något.Klocka på armen för en gångs skull, 656.
Aha jag tycker bund är snyggt/koolt som tusan, men jag har svårt att tro att det kommer fungera på mina taniga handleder.Egen tolkning: "Bytesförslag välkomna" (efterfrågas) -> "Bundbyte" (byte till bund som förslag)
Tror faktiskt det kan det. Ser inget hinder med taniga handleder och bund, nästan tvärt om. Testa innan du säljer, kanske blir en nyförälskelse .Aha jag tycker bund är snyggt/koolt som tusan, men jag har svårt att tro att det kommer fungera på mina taniga handleder.
Jag har både en EZM3 och en vanlig 104, ålder verkar inte spela roll, EZM från 2004, går helt perfekt! -2sec per dygn ungefär. Det är min absoluta favorit! 104an, den fick en fine länk och kommer att bli min dresswatch! Så in i Norden snygg! Som jag ser det, två väldigt lika olika klockor! Nu är jag ju partisk, Sinn är liksom helt outstading!! Köp en ezm, du kommer inte att ångra dig!!Gokväll Sinn-vänner!
Någon som ägt/äger en 104 och en EZM3 och som kan ge lite input? Äger den blåa limiterade 104 men funderar starkt på att utöka med en EZM. Hur är de i jämförelse? Är de för lika varann tycker ni? Ser att det ligger några EZM3 med några år på nacken på Chrono24, någon åsikt där eller räcker det att kolla servicehistoriken och skicket?
Om någon mot förmodan har någon input gällande nya 105an också så mottages det också tacksamt.
Bugar och bockar på förhand vänner!
Mvh JB
vaf... har du tagit bort skyddsplastinte så dum. Bandet inte dåligt heller... Den gröna färgen är verkligen häftig. Svart vid en första anblick, skimrande grön i ljuset. Mycket nöjd.
Missade ju förra gruppköpet. Tycker det borde vara dags för ett nytt snart. Alternativt studiebesök när skiten är över.Nu blir jag så där sentimental igen! Jag formligen älskar denna tråd! Tack alla ni som delar med er av kunskap! Och synpunkter rent allmänt! Det är så kul att hänga här!
Vänta nu - vilket gruppköp?Missade ju förra gruppköpet. Tycker det borde vara dags för ett nytt snart. Alternativt studiebesök när skiten är över
Genomfördes ett i maj. Jag var inte aktiv här då. Finns separat tråd om det. (Vet inte hur man länkar sånt)Vänta nu - vilket gruppköp?
Tänker mest på att @Jamterik kanske vill avyttra sin Heuer 1550?Aha jag tycker bund är snyggt/koolt som tusan, men jag har svårt att tro att det kommer fungera på mina taniga handleder.
Thread 'AVSLUTAT. GRUPPKÖP: Sinn via Erikson Urhandel i Sundbyberg. Avslutas Söndag 17/5, kl 23:59'Kan någon vänlig själ länka?
Tack. Kul initiativ!Thread 'AVSLUTAT. GRUPPKÖP: Sinn via Erikson Urhandel i Sundbyberg. Avslutas Söndag 17/5, kl 23:59'
https://klocksnack.se/threads/avslutat-gruppkÖp-sinn-via-erikson-urhandel-i-sundbyberg-avslutas-söndag-17-5-kl-23-59.132139/
Testar.
Den är fin den!Tänker mest på att @Jamterik kanske vill avyttra sin Heuer 1550?
Jag är på för ett studiebesök i Frankfurt när det går att resa igenMissade ju förra gruppköpet. Tycker det borde vara dags för ett nytt snart. Alternativt studiebesök när skiten är över.
Sagt det förr. Den här trådens betydelse för Sinn i Sverige är mycket stor
Ja det skulle jag kunna tänka mig.....Tänker mest på att @Jamterik kanske vill avyttra sin Heuer 1550?
Den ska han sälja till mig..... så det såTänker mest på att @Jamterik kanske vill avyttra sin Heuer 1550?
fler gruppköp tack... skulle verkligen behöva en (eller två) SINN tillThread 'AVSLUTAT. GRUPPKÖP: Sinn via Erikson Urhandel i Sundbyberg. Avslutas Söndag 17/5, kl 23:59'
https://klocksnack.se/threads/avslutat-gruppkÖp-sinn-via-erikson-urhandel-i-sundbyberg-avslutas-söndag-17-5-kl-23-59.132139/
Testar.
Den ska han sälja till mig..... så det så
När ser vi din första dykare?fler gruppköp tack... skulle verkligen behöva en (eller två) SINN till
Vi får ta ett prat om det efter nyår
Det vet man aldrig..När ser vi din första dykare?
Vansinnigt snygg.. Fler bilder.inte så dum. Bandet inte dåligt heller... Den gröna färgen är verkligen häftig. Svart vid en första anblick, skimrande grön i ljuset. Mycket nöjd.
TA AV PLASTEN OCH FOTA DIN EGNAVansinnigt snygg.. Fler bilder.
TA AV PLASTEN OCH FOTA DIN EGNA