• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Gott nytt år på er Sinners!
20201231_112129.jpg
Underbar bild.
Borde ju ta livet av ryktet att Sinn inte är färgstarka och lite tråkiga för all framtid 🤹🏻

Jisses vad många UX det blivit på senaste tiden :) man blir ju lite sugen....
Prova den hos @ERIKSON URHANDEL vettja!
Visst 44mm är 44mm men på armen känns den inte speciellt mycket. Länken balanserar upp den och eftersom den är under 14mm tjock är den riktigt skön att både titta på och bära. Jag småler fortfarande varje gång när jag tittar på tavlan.
CD6BD176-4715-4EEA-85E0-5D0C8C93ACD0.jpeg

Prova den hos @ERIKSON URHANDEL vettja!
Visst 44mm är 44mm men på armen känns den inte speciellt mycket. Länken balanserar upp den och eftersom den är under 14mm tjock är den riktigt skön att både titta på och bära. Jag småler fortfarande varje gång när jag tittar på tavlan.
CD6BD176-4715-4EEA-85E0-5D0C8C93ACD0.jpeg
Har ju min U1SE så jag är inte så orolig över storleken :) Vi får se vad framtiden ger...

Vad tusan är det här?
Finns det verkligen alarm på denna modell?
Även otroligt tunn, 8mm 🤨

ibland undrar jag om vissa annonsörer är så proffsiga de hävdar?

Det är en helt vanlig 256 utan larm med ca 15mm tjocklek där någon har bytt ut den vanliga vridringen mot en Tachy. Ytterligare är det fel sekundvisare och fel visare till nedre subdialen.

IMG_20180203_131935.jpg

Tillbaka
Topp