Sinn's dykare är alltid rätt!Nej det blir soffläge & julmust med familjen, stenhårt
@perhog får säkert avnjuta detta under 2021!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sinn's dykare är alltid rätt!Nej det blir soffläge & julmust med familjen, stenhårt
Underbar bild.Gott nytt år på er Sinners!
Jisses vad många UX det blivit på senaste tiden man blir ju lite sugen....
Prova den hos @ERIKSON URHANDEL vettja!Jisses vad många UX det blivit på senaste tiden man blir ju lite sugen....
Har ju min U1SE så jag är inte så orolig över storleken Vi får se vad framtiden ger...Prova den hos @ERIKSON URHANDEL vettja!
Visst 44mm är 44mm men på armen känns den inte speciellt mycket. Länken balanserar upp den och eftersom den är under 14mm tjock är den riktigt skön att både titta på och bära. Jag småler fortfarande varje gång när jag tittar på tavlan.
Gott nytt år i tråden
Skickar en extra tanke västerut till Norgar
Det samma till dig och alla andra i trådenGott nytt år i tråden
Lemania med 24h visning. Har alltid varit svag för Breitling Cosmonaute 24h så denna gillar jag självklart också, fast Bratten har kl 24 högst upp medan denna Sinn har kl 24 längst nerVad är det här för 903?
Från C24
står 9031187 så manuell men så många index med lyspastor?
Håller med.Gott nytt år i tråden
Gott nytt år i tråden
Gott nytt år, vad lika dessa två var. Sorry för att det inte är en Sinn, utan Cyma. Tillverkade på samma ställe? Originalvisarna liknar Sinn med, skall se om jag kan rota fram dessa...
Gott nytt år Det finns några stycken som har liknande boett. Där 809 skiljer sig från övriga som jag har sett är indexen på insidan av glaset.
Och ett annat urverk så klart. De bör ha tillverkats av samma underleverantör, eller? Och vem är det isf?
Årets första promenad med uret som fick minst handledstid under fjolåret.
Ja det är den. Men 856B känns så rätt vid många tillfällen.Den är verkligen värd mer tid.
Racingbandet från Gxxxxxd?Ja det är den. Men 856B känns så rätt vid många tillfällen.
Gårdagsbild.
Japp. Fast Gxxxxxd kallar det Rally.Racingbandet från Gxxxxxd?
Vad tusan är det här?
Finns det verkligen alarm på denna modell?
Även otroligt tunn, 8mm
ibland undrar jag om vissa annonsörer är så proffsiga de hävdar?
Sinn Chronograph vintage SERVICED 2 YEAR WARRANTY -1993- säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 20 570 kr
Sinn Annons: 20 570 kr Sinn Chronograph vintage SERVICED 2 YEAR WARRANTY -1993-, Stål; Automatisk; Skick Mycket bra; År 1993; Lokalisering: Belgien, Bruxelleswww.chrono24.se