Nej jag beställde direkt från Sinn.Märkligt. Var det länge sen? Jag vet att @Nicke75 köpte länk hos Erikson i somras och fick den i en box med alla tillbehör.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej jag beställde direkt från Sinn.Märkligt. Var det länge sen? Jag vet att @Nicke75 köpte länk hos Erikson i somras och fick den i en box med alla tillbehör.
Ah, det förklarar saken. Då kanske det är @ERIKSON URHANDEL som är miljövänliga/sparar in på porto för jag antar att man får hela boxen om man handlar över disk?Nej jag beställde direkt från Sinn.
Sälla @Clark Kent du får inte visa såna bilder. Du kan väcka det lilla klockmonstret i mig. Vilken otrolig urtavla för att inte prata om visarna.En av de bästa moderna Sinn-klockorna som är till salu från en jag följer på Instagram. Första försäljningen jag ser på något år och det är en riktigt sällsynt sak som bara tillverkades i 50ex. Sinn 103 Herbert Mayer. Men priset är larvigt, nästan Rolex-pengar, +50´.
Fantastiskt fin. När tillverkades den?En av de bästa moderna Sinn-klockorna som är till salu från en jag följer på Instagram. Första försäljningen jag ser på något år och det är en riktigt sällsynt sak som bara tillverkades i 50ex. Sinn 103 Herbert Mayer. Men priset är larvigt, nästan Rolex-pengar, +50´.
Sälla @Clark Kent du får inte visa såna bilder. Du kan väcka det lilla klockmonstret i mig. Vilken otrolig urtavla för att inte prata om visarna.
Det var hos Erikson för ett par år sen. Borde varit senhösten 2018.Märkligt. Var det länge sen? Jag vet att @Nicke75 köpte länk hos Erikson i somras och fick den i en box med alla tillbehör.
Jag kan vara med och delfinansiera den med att överta din 103
Det känns ju lite snålt kan jag tycka oavsett om det är Sinn som skickar dem som OEM eller om det är Erikson som beställer det för att spara lite pengar.Jag köpte också H-länk separat från Erikson över disk. Fick ingen box.
Asch, kan inte säga att jag saknar det. Jag har nog med lådor hemma, haha.Det känns ju lite snålt kan jag tycka oavsett om det är Sinn som skickar dem som OEM eller om det är Erikson som beställer det för att spara lite pengar.
Lysmassan fungerar!litet experiment bara
Japp, brände på med ljusrampen till lilla akvariet, fungerar bra. Kanske ska göra om den burken till en undervattens display för framtida Sinn dykareLysmassan fungerar!
Det där är en väldigt snygg komboKnep den U50 SDR som Erikson hade kvar. Känns kul att ha en Sinndykare igen, hade en UX tidigare men tyvärr var den för stor för mina handleder
Hade velat slå ihop UX och U50. Oljefylld U50-boett med termokompenserat kvartsverk.Det där är en väldigt snygg kombo
Kanske inte riktigt vad du tänkte med lite åt det hållet iafnär ska Sinn släppa en renodlad militär klocka gärna i med desert storm färgad boett?
vad är det där? Modell? Ser spännande utKanske inte riktigt vad du tänkte med lite åt det hållet iaf
Den såg visserligen steeeinhartes ut! den med likadan boettfärg som dennaKanske inte riktigt vad du tänkte med lite åt det hållet iaf
En limiterad utgåva U1000 Sinn kallade Jagduhr3.vad är det där? Modell? Ser spännande ut
Jag har svängt åt båda hållen i omgångar och bollat just den tanken ganska frekvent de senaste veckorna. Jag står på vippen att köpa en 556i igen, med gummi och H-länk, men måste ta mig förbi Erikssons och klämma igen. Har för mig att jag tyckte det röda var lite för matt och färglöst IRL. Samma sak upplevde jag med UX’en jag hade. Det röda poppar inte riktigt som jag hade önskat.Vad tycker ni förresten om RS? I början tyckte jag att det såg hemskt ut då det blev för stor kontrast mot det svartvita men nu när jag kikar på lite bilder så måste jag erkänna att det inte är så dumt...
Tack. Nu hittade jag den på Sinn:s sida. Som vanligt är alla snygga utgångna. Min favorit är fortfarande U200 B bland dom utgångna modellerna, mest med tanke på storlekenEn limiterad utgåva U1000 Sinn kallade Jagduhr3.
Iwc gör bra klockor. Tavlan och visarna på denna är snygga men i mitt tycke ser färgen på boetten lite för "plastig" ut. Tror den skulle vinna på en gnutta mörkare nyans och helmatt istället för halvblank. Kanske är fotot som inte gör klockan rättvisa.Den såg visserligen steeeinhartes ut! den med likadan boettfärg som denna
Annars har jag en H länk till 556an liggande. PM om intresse...Går det att köpa H-länken till 556 i sverige?
förhoppningsvis, om posten sköter sig så blir jag sinnägare i morgon
EZM12 måste väl vara den ultimata jaktklockan ?En limiterad utgåva U1000 Sinn kallade Jagduhr3.
En sådan skulle behövas i tråden om inte annat .EZM12 måste väl vara den ultimata jaktklockan ?
Lätt att plocka isär och desinficera.
Syns bra i skogen med sitt oranga band så du inte själv blir skjuten. Obs, tyvärr inte egna bilder - lånade från Instagram
.
@perhog den fungerar säkert utmärkt i saltvatten!En sådan skulle behövas i tråden om inte annat .
Ska den ligga i saltvatten akvariet måste det nog vara en quartz även om jag föredrar riktiga urverk. Frågan är bara vad dom säger på SINN när den ska ner för batteribyte helt överväxt av alger och koraller@perhog den fungerar säkert utmärkt i saltvatten!
+ det är ju en fantastisk kombo mellan dykis/flygare(helikopterbladen)/äventyr.