• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

vanman

Rolex
2-Faktor
Drog ju tillbaka min annons på 104an och var inne i en riktig nykärsperiod.
I morse vart jag kontaktad via blocket, den annonsen hade jag glömt.
Hade inte fått i mig morgonkaffet så hjärnan funkade nog inte riktigt, så nu är jag helt oväntat OSG (One Sinn Guy).
Fan...
20220113_204806.jpg
Men det är ingen dålig klocka att vara det med!
 

perhog

Audemars
2-Faktor
SINN med klösmärken..
Någon i tråden som sett eller har en SINN med klösmärken och kan berätta om intrycket av tavlan.. Finns den i ljusare ton?
Bilden på SInn s hemsida säger inte så mycket.

1642221197111.png
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
SINN med klösmärken..
Någon i tråden som sett eller har en SINN med klösmärken och kan berätta om intrycket av tavlan.. Finns den i ljusare ton?
Bilden på SInn s hemsida säger inte så mycket.

1642221197111.png
Fanns en till salu på Uhrforum i somras;

Om några år kommer vi sitta här på tråden och undrar varför vi inte köpte den.
Ingen L.E men undrar hur länge den kommer finnas kvar i ord. sortimentet då den ej är lagervara hos Sinn.
 

Kråksaltarn

Panerai
2-Faktor
Alltså, den här jävla metallictavlan går mig på nerverna. Tror inte jag lyckats ta ett enda foto på den här klockan där glitteriglittret framhävs samtidigt som det inte blir kraftiga reflektioner i glas eller vridring.

Nån som faktiskt har koll, och kan säga vad fan jag gör för fel?

Dagens bästa resultat nedan. Inte nöjd, bör påpekas.

20220115124322~2-01.jpeg
 

Sicko

Cartier
Alltså, den här jävla metallictavlan går mig på nerverna. Tror inte jag lyckats ta ett enda foto på den här klockan där glitteriglittret framhävs samtidigt som det inte blir kraftiga reflektioner i glas eller vridring.

Nån som faktiskt har koll, och kan säga vad fan jag gör för fel?

Dagens bästa resultat nedan. Inte nöjd, bör påpekas.

20220115124322~2-01.jpeg
Lätt fixat i Lightroom :)
12BFADCE-88C0-4829-AFE3-A81DEB6670A7.jpeg
 

olarsson

Cartier
2-Faktor
Kastade precis in min 556 i en tidigare annons jag hade ute, så den kanske inte poppar upp supertydligt i flödet. Om någon går i köptankar alltså. : )

CC717C59-DA6D-47EE-896A-41214D41CF2B.jpeg
 

vanman

Rolex
2-Faktor
Fin Fin 144 ute på K&S, vem var det som var sugen? Förövrigt kör jag vidare med länken på EZM3F, biverkningar från covid kanske har blivit permanenta? 🤔 Jag som verkligen inte har gillat länken på den klockan….
 

JoelD

Rolex
2-Faktor
Fin Fin 144 ute på K&S, vem var det som var sugen? Förövrigt kör jag vidare med länken på EZM3F, biverkningar från covid kanske har blivit permanenta? 🤔 Jag som verkligen inte har gillat länken på den klockan….
Hmm, jag har varit sugen på att i alla fall titta närmare på den, men jag är fortfarande i en låg punkt med klockintresset just nu 😞
 
Topp