Det suger.Var förbi Erikson med min strulande 356. Mycket riktigt, det var nåt som inte stod rätt till. Så nu är den inlämnad på garantiservice . Har lite otur med mina Sinnar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det suger.Var förbi Erikson med min strulande 356. Mycket riktigt, det var nåt som inte stod rätt till. Så nu är den inlämnad på garantiservice . Har lite otur med mina Sinnar.
Det är som det är!Det suger.
Minsann, kanske man ska slå till…@perhog , ABP Concept Paris har 25% på deras produkter med koden BDAY25. Mer alligator för pengarna helt enkelt.
Till U1 S EMinsann, kanske man ska slå till…
Klart mer vågat än ett svart med tritium beige stiching, deras ”konfigurator” är verkligen något i världsklass….Till U1 S E
Spartacus Beige;
Verkligen - riktigt bra! Kan sitta och leka bort en dag med alla val som ska göras.Klart mer vågat än ett svart med tritium beige stiching, deras ”konfigurator” är verkligen något i världsklass….
Desto mer dött i privata delen av K&S! Har letat 556 i drygt två veckor utan någon som helst fiskelycka. Eller kanske har Sinn blivit så mainstream att det förut så feta utbudet minskat av den anledningen?Minsann, låg ju flera Sinn ute till försäljning från ”Proffshandlarna” här på KS, är det en antydan till att märket börjar bli mainstream månne?
Jag tror det kommer, brukar ju gå i vågor, helt plötsligt ska alla ha en viss klocka, ett tag skulle ju alla ha en U50 och sedan skulle det säljas, likväl U1. Bara att sitta stilla i båten, finns ju ändå väldigt många 556 på KS, värre med med lite mera unika Sinnar, dom flippas ju inte så frekvent.Desto mer dött i privata delen av K&S! Har letat 556 i drygt två veckor utan någon som helst fiskelycka. Eller kanske har Sinn blivit så mainstream att det förut så feta utbudet minskat av den anledningen?
2 veckor är väl inget! Det är ju trots allt en liten och hyfsat stängd marknad. Rätt var det är så dyker det upp .Desto mer dött i privata delen av K&S! Har letat 556 i drygt två veckor utan någon som helst fiskelycka. Eller kanske har Sinn blivit så mainstream att det förut så feta utbudet minskat av den anledningen?
Jag tror det kommer, brukar ju gå i vågor, helt plötsligt ska alla ha en viss klocka, ett tag skulle ju alla ha en U50 och sedan skulle det säljas, likväl U1. Bara att sitta stilla i båten, finns ju ändå väldigt många 556 på KS, värre med med lite mera unika Sinnar, dom flippas ju inte så frekvent.
Hur är komforten? Sitter ändlänkarna bra mot boetten?
103+Uncle seiko =
Det är ju helt awesome!
103+Uncle seiko =
Sitter bra, måste ta bort 2 länkar före jag kan kommentera komforten. Men skulle bli förvånad om jag inte skulle bli nöjd.Hur är komforten? Sitter ändlänkarna bra mot boetten?
Kul! Gillar verkligen US, en mycket sympatisk tillverkare.Sitter bra, måste ta bort 2 länkar före jag kan kommentera komforten. Men skulle bli förvånad om jag inte skulle bli nöjd.
Kul!
103+Uncle seiko =
Kommer. Ska fixa längden först.Kul!
Mer bilder!
Skoj! Posta gärna lite bilderBästa Sinnister,
Har två röda 556 och två gröna 556 kvar per nu och fick hem nya EZM 13.1 igår.
Håller med. Är väldigt bra att ha att göra med även om ngt är fel. Han är väl pastor så man kan verkligen känna sig tryggKul! Gillar verkligen US, en mycket sympatisk tillverkare.
Han knipa en av de röda precis, väntar med spänning på leverans Tack för en grymt bra klockbutik och service i världsklassBästa Sinnister,
Har två röda 556 och två gröna 556 kvar per nu och fick hem nya EZM 13.1 igår.
Så du tänker så, intressant....Skoj! Posta gärna lite bilder
Håller med. Är väldigt bra att ha att göra med även om ngt är fel. Han är väl pastor så man kan verkligen känna sig trygg
Wow, vad roligt! Lova att dunka upp lite wristshots när du får den!Han knipa en av de röda precis, väntar med spänning på leverans Tack för en grymt bra klockbutik och service i världsklass
Grattis!Han knipa en av de röda precis, väntar med spänning på leverans Tack för en grymt bra klockbutik och service i världsklass
Hiss!Hiss eller diss??