Newae
Basic
Idag har man tittat på YoureTerrific så nu vill man ha en 105 St Sa UTC också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är riktigt smart. Jag har det på UX och 856BEZM13.1 på Canvas var riktigt trevligt. Gillar att de tänkt till när de placerat hålen för bandstiften. För att få bandet tight mot boetten så har man en ingröpning i boetten mellan bandhornen. Är detta lika på alla Sinn?
EZM13.1 på Canvas var riktigt trevligt. Gillar att de tänkt till när de placerat hålen för bandstiften. För att få bandet tight mot boetten så har man en ingröpning i boetten mellan bandhornen. Är detta lika på alla Sinn?
Den där är faktiskt rätt cool.
Dök upp på tradera idag. Sinn Uhren: Modell 910 Anniversary
Inget för mig men har klart en viss charm.
Godmorgon tråden. Sinn med sin utomordentliga AR är riktigt bra att fotografera
Samma här EZM13 får all min kärlek just nu. Fick dåligt samvete och gav de andra en ny winder . (Sinn skymtar längst nere till vänster i bild.)Sjukt ointresserad av mina ur just nu, men som är ändå fina!
Jag upplever likadant med min U50 med H-länken. Senast igår tänkte jag att jag hade glömt sätta på mig klockan men när jag tittade ner på handleden satt den där.På waffle är nog detta den bekvämaste klockan jag har. Den följer min handled helt perfekt. Glömmer ofta bort att den sitter där överhuvudtaget.
Ja, länken är underbar den också. Den tänker jag använda under höst och vinter. Men nu när det börjar bli varmt ute och jag rör på mig mycket är gummi/textil det enda jag kan ha. Det gäller alla klockor - jag har en sådan där jobbig handled som sväller mycket så fort jag blir varm.Jag upplever likadant med min U50 med H-länken. Senast igår tänkte jag att jag hade glömt sätta på mig klockan men när jag tittade ner på handleden satt den där.
Nästan så man glömmer att du faktiskt har så många , imponerande!
Ordnung!
Jag har problem... Men skiter i det! Man kan vara beroende av sämre saker tänker jag.Nästan så man glömmer att du faktiskt har så många , imponerande!
Jag har en 903 och en 556a som jag skulle kunna släppa till dig. Två boxar till skulle bara se bra utJag har problem... Men skiter i det! Man kan vara beroende av sämre saker tänker jag.
Standard 556?Jag har en 903 och en 556a som jag skulle kunna släppa till dig. Två boxar till skulle bara se bra ut