Monumentalt bra!Jag har ett par Steveostrap. På Nato har jag blästrat stål i liknande färg som boetten. På 2-piece canvas har jag Sinns originalspänne.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Monumentalt bra!Jag har ett par Steveostrap. På Nato har jag blästrat stål i liknande färg som boetten. På 2-piece canvas har jag Sinns originalspänne.
![]()
Tack. Jag har nog testat 100st läder/gummi/canvas/textil (inte perlonMonumentalt bra!
Dags att prova perlon, du kommer fastna.Tack. Jag har nog testat 100st läder/gummi/canvas/textil (inte perlon) . Så man kan sammanfatta, rolig men dyr i drift
.
Jag har precis börjat inse det. Kanske var ett misstag att köpa 856... ;-)Tack. Jag har nog testat 100st läder/gummi/canvas/textil (inte perlon) . Så man kan sammanfatta, rolig men dyr i drift
.
Tag i beaktning att jag köpte denna 856b på originalbundet, men jag törs ändå inte testa perlonDags att prova perlon, du kommer fastna.![]()
Den är riktigt bra. Gillar den hästlängder mer än 556.Utan tveka klockan jag bär mest!
![]()
Håller med. Tycker bara så synd om att det inte finns en f länk eller grönt silikonband till den.Den är riktigt bra. Gillar den hästlängder mer än 556.
F länk fungerar inte för mig. Har ett par Sinn med F, får aldrig bra passform på dom. H är inte ett problem.Håller med. Tycker bara så synd om att det inte finns en f länk eller grönt silikonband till den.
Verkar vara en smaksak eller kanska hur handleden är formad? Jag hade en på min 556 och älskade denF länk fungerar inte för mig. Har ett par Sinn med F, får aldrig bra passform på dom. H är inte ett problem.
Nej det föll mig aldrig in. Skulle inte tro att det skulle vara nära att funka. 836 är riktigt tunn medan 900 är 15mm 900 har rätt korta bandhorn också. Sedan har jag aldrig riktigt fått f-länken att sitta bra.@Laddsladd har du någonsin provad sätta f länken till din 900 på 836an när du hade både?
Isofrane är helt magiskt, buy nice or buy twice.Vill testa Isofrane på min UX. Lite tveksam med tanke på pris. Har någon testat Royal Straps kopia?