Extremt trevlig säljare oxå! Bara det borde fixa köpet!Jag vet… Farligt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Extremt trevlig säljare oxå! Bara det borde fixa köpet!Jag vet… Farligt![]()
Ska bara kolla aktuella räntor på SMS lån förstExtremt trevlig säljare oxå! Bara det borde fixa köpet!![]()
Funderar om man inte borde komplettera med en UX för när det har regnat under natten som idag. 100m är väl lite si-sådär
![]()
Superfin klocka, men om det blir något nu blir det nog UX. Tack för förslaget dock!Jag har en svart U2 EZM5 som kommer få vandra vidare om du är sugen på något i den typen av regnsäker dinka🌧
Fråga. På vilket sätt tål 556 stryk mer än annan klocka?Mitt behov av en enkel och rejäl klocka som tål lite stryk har stillats. Tack @krockettröja för finlänken. Hittills riktigt nöjd!
![]()
GratulerarSinn, VAB och födelsedag
![]()
Jo, du har ju haft den längre än en vecka så vi förstår att du gillar den!Den här har blivit en riktig favorit
![]()
Helt förståeligt!Den här har blivit en riktig favorit
![]()
Inga polerade ytor och bra vattentäthet. Visst finns det tåligare modeller men Sinn som märke ger mig en känsla klockor som ska "användas" och som man inte behöver vara så rädd om. Utöver denna har jag t.ex en Grand Seiko SBGX261 som kanske egentligen tål mer då det är ett kvartsur, men med väldigt blanka ytor som jag drar mig för att repa.Fråga. På vilket sätt tål 556 stryk mer än annan klocka?
Menar inte att vara dryg utan bara intresserad. Ubåtsstål och tegimenterat fattar jag men 556 är väl vanligt rosrfritt?
Det glädjer mig att se den där kombinationen![]()
UX SDR häromdagen.
Ja, jag som slängde på sommarband på alla mina klockor eftersom jag trodde vi gick mot sommar. Imorgon ska jag montera tillbaka länken på 556:an i ren protest. Påminner om denna klassiker:usch vad händer med försommaren??
Hårda svinkalla vindar och regn...
Och mina Sinn är fortf nere på spa..
Bit ihop - kom ihåg att disciplin slår motivation.Börja träna suger![]()
![]()
Köpte en sådan när jag köpte min första Sinn på Eriksons. Bra grejer![]()
Sjukt nöjd med denna som min UX kom tillbaka i efter servicen. Numera slipper ”extra sinnen” åka löst bland kläderna när man är ute och kuskar runt.
Trevlig helg på er alla sinnister i tråden!
Hårding där! Grattis
Nu är ju jag jävig, men satan vad det uret är fint!
Kul att se att en stenhård klocka stannar i tråden