Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra pris! Spänne flyttar man lätt över.
Säljes - Sinn 556 / 2st oanvända band / 20mm / utan spänne
Hej, Säljer två stycken (brun/blå) oanvända band till Sinn 556. Kommer ej med spänne! 500kr för båda 300kr för en enkel Finns i norra Stockholm men kan så klart posta. Hör av dig,klocksnack.se
@dvdhg Slå på 2-faktor. Då är det enklare att göra affärer. Tror många drar sig om den inte är på.
Gå in på din profil och klicka på lösenord. Där hittar du knappen att aktivera 2-faktor…hur gör man det?
Gå in på din profil och klicka på lösenord. Där hittar du knappen att aktivera 2-faktor
Tramsat med UX i badet. Men noterar att allt rött försvinner
![]()
Inga specs på tidshållningen vad jag vet, nästan alla jag har haft plussade iaf. Min 856 plussar ca 8-9sek per dag.Trivs rätt bra med tysken ändå, jäkla bekväm klocka. Nån som på rak arm vet vad Sinn säger om specsen för tidhållningen, förstått att urverken finns i olika klassningar? Min går lite fort tycker jag , plussar 10-12 s/dygn så tänkte knata förbi uris och se vad de säger om en ruckning.
![]()
Skulle säga min 556 håller ungefär samma spec, runt +10 sec per dag. Där är min U15 betydligt precisare med runt +1. Misstänker det är lite lotteri även om verken är top grade från SelittaTrivs rätt bra med tysken ändå, jäkla bekväm klocka. Nån som på rak arm vet vad Sinn säger om specsen för tidhållningen, förstått att urverken finns i olika klassningar? Min går lite fort tycker jag , plussar 10-12 s/dygn så tänkte knata förbi uris och se vad de säger om en ruckning.
![]()
Jättesnyggt med vridning utan röd. Men var fick du tag i den? Och dessutom en icke-GSG9 tavla i en GSG9 boett?Å här har man jobbat på att minska allt rött, fast ovan ytan
![]()
Stämmer! Vridringen går att specialbeställa från Sinn. Dyr men väl värt enligt mig då jag uppskattar den rena looken merJättesnyggt med vridning utan röd. Men var fick du tag i den? Och dessutom en icke-GSG9 tavla i en GSG9 boett?
Kul. Jag håller med, det blir snyggare med bara vit.Stämmer! Vridringen går att specialbeställa från Sinn. Dyr men väl värt enligt mig då jag uppskattar den rena looken mer![]()
Känns bra att Sinn fortfarande levererar. På olivgrön textill till att börja med. Finns mycket denna ska få kläs med så småningom. Textil, gummi och tom läder.
![]()
Känns betydligt smidigare än EZM13.1 då den har samma footprint men 3mm tunnare. Dock något stabbigare än 856 men inget negativt med det.Superkul att se den i tråden!
Stl mässigt och känslan på armen, är den lik 856B?
Känns betydligt smidigare än EZM13.1 då den har samma footprint men 3mm tunnare. Dock något stabbigare än 856 men inget negativt med det.
Du knep en alltså?! Stort grattis! Helt rätt att skippa länken denna gång. Den är väldigt, väldigt fin.Känns bra att Sinn fortfarande levererar. På olivgrön textill till att börja med. Finns mycket denna ska få kläs med så småningom. Textil, gummi och tom läder.
![]()
Tack! Det som är bra med Sinn är att det inte kostar extra att köpa länk eller annat band efteråt om man skulle få den idén.Du knep en alltså?! Stort grattis! Helt rätt att skippa länken denna gång. Den är väldigt, väldigt fin.![]()
Kan du inte lägga den bredvid dina andra och visa oss?Tack! Det som är bra med Sinn är att det inte kostar extra att köpa länk eller annat band efteråt om man skulle få den idén.![]()
Stort grattis kompis!!Känns bra att Sinn fortfarande levererar. På olivgrön textill till att börja med. Finns mycket denna ska få kläs med så småningom. Textil, gummi och tom läder.
![]()
Jamen eftersom du frågarKan du inte lägga den bredvid dina andra och visa oss?
Tack! Tror svarta länken kostar kring 7k. Men säkert prisvärd. Utesluter inte länk inom någon framtid.Stort grattis kompis!!
Jag tycker att svart länk är ett måste även om den kanske inte används så ofta. Så bara att planera komplettering![]()