• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Tramsat med UX i badet. Men noterar att allt rött försvinner
IMG_8577.jpeg

Bra pris! Spänne flyttar man lätt över.

@dvdhg Slå på 2-faktor. Då är det enklare att göra affärer. Tror många drar sig om den inte är på.

Trivs rätt bra med tysken ändå, jäkla bekväm klocka. Nån som på rak arm vet vad Sinn säger om specsen för tidhållningen, förstått att urverken finns i olika klassningar? Min går lite fort tycker jag , plussar 10-12 s/dygn så tänkte knata förbi uris och se vad de säger om en ruckning.
1000023589.jpg

Trivs rätt bra med tysken ändå, jäkla bekväm klocka. Nån som på rak arm vet vad Sinn säger om specsen för tidhållningen, förstått att urverken finns i olika klassningar? Min går lite fort tycker jag , plussar 10-12 s/dygn så tänkte knata förbi uris och se vad de säger om en ruckning.
1000023589.jpg
Inga specs på tidshållningen vad jag vet, nästan alla jag har haft plussade iaf. Min 856 plussar ca 8-9sek per dag.

Ps snygg bild! Du fångade finishen väl 🥰

1000023589.jpg
Skulle säga min 556 håller ungefär samma spec, runt +10 sec per dag. Där är min U15 betydligt precisare med runt +1. Misstänker det är lite lotteri även om verken är top grade från Selitta 🙂

Tack för svar 👍 Sk gå förbi och hör vad uris säger nån dag när jag har vägarna förbi, skulle väl ändå tro att det går att tighta till lite.

Tillbaka
Topp