• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om sportur

Psykel

Patek
Asså avundsjukan bara växer! :D
Det hoppas jag! :D
Den kom på en för kort flexlänk, som ändå funkade helt okej stilmässigt, men passade inte min handled. Fick hem ödlebandet NOS från tratten för 55kr förra veckan och tycker det passar ruggigt bra!
Edit: en till egenskap hos tavlan är att centrumzonen får något av ett regnbågsskimmer i vissa vinklar och ljus, typ oljefläck.
 

AdmAndrssn

Panerai
2-Faktor
Det hoppas jag! :D
Den kom på en för kort flexlänk, som ändå funkade helt okej stilmässigt, men passade inte min handled. Fick hem ödlebandet NOS från tratten för 55kr förra veckan och tycker det passar ruggigt bra!
Edit: en till egenskap hos tavlan är att centrumzonen får något av ett regnbågsskimmer i vissa vinklar och ljus, typ oljefläck.
Riktigt snygg på ödla! Jaha häftigt, känns som en klocka som är ganska annorlunda i verkligheten än på bild :)
 

Psykel

Patek
Sportursvecka för min del! Sju sportur ska bäras under sju dagar! Först ut: Invicta!
EC05803A-9797-4C7F-AF84-BAC0DDC2C4D1.jpeg
 

Azaz

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Dagens nyinkomna (i förrgår egentligen): Movado Chronomètre! Kronometercertifierad sportis i scarab-boett från Taubert & fils! Den här seglade snabbt upp i topp 10 i min samling!
4D51F58F-44D9-4DC8-A9A4-6E2AE55817B0.jpeg
Sjukt avis på denna, tittade på den men valde att avstå när jag såg att du hade paxat! Men tycker den kom till rätt person!
 

TibbeTabb

Panerai
2-Faktor
Körde en Seiko-vecka för ett tag sen. Man måste ju inventera och se vad som går att köra. Tank-vecka vore nåt, men har ”bara” tre.

Haha.
Har inte köpt mig min första tank än. Så där är jag regält back.
Har redan börjat inventeringen. ;)
Tissot vecka. Check
Chrono vecka. Check
Sportur vecka. 6 av 7
Beleta vecka. 6 av 7
Mekaniskt "digital" 3 av 7 men man kanske kan få ihop en udda ur vecka..
 

Psykel

Patek
Haha.
Har inte köpt mig min första tank än. Så där är jag regält back.
Har redan börjat inventeringen. ;)
Tissot vecka. Check
Chrono vecka. Check
Sportur vecka. 6 av 7
Beleta vecka. 6 av 7
Mekaniskt "digital" 3 av 7 men man kanske kan få ihop en udda ur vecka..
Stabilt! Jag grejar nog bara sportisar och Seiko i dagsläget! :D
 
Topp