Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tidsandan blir som du säkert känner är helt perfekt. Fint!!Dagens-bump! Grisband nu även på favorit-Alpinan!
Verkligen! Tack!Tidsandan blir som du säkert känner är helt perfekt. Fint!!
Fint Moonrocket! Full harmoni,
29,30,31
Ruggigt bra! Finns det några bandplaner för den bandlösa?
29,30,31
Tackar ödmjukastFint Moonrocket! Full harmoni,
Tackar jo det finns långt framskridna bandplaner. Fast den ska åka in på service först tänkte jag innan det kommer påRuggigt bra! Finns det några bandplaner för den bandlösa?
Kommer bli grymt!
Tackar jo det finns långt framskridna bandplaner. Fast den ska åka in på service först tänkte jag innan det kommer på
Vilka coola klockor, blir som nya blir med lite omtanken kärlek antar jag sinom tid.
29,30,31
Gillar färgernaMulco manuell ca 35mm. Helstål och koppartavla.
Tack. Jo då var sak har sin tidVilka coola klockor, blir som nya blir med lite omtanken kärlek antar jag sinom tid.
Lika bekvämt ändå Och coolt!Anlände ett GF-bonklip till min Glycine idag, riktigt coolt! Det är så jäkla stort dock, får köra det ”i botten” med mina små handleder...
Grymt bra! Känns det jobbig kan du alltid sälja klockan till mig!Anlände ett GF-bonklip till min Glycine idag, riktigt coolt! Det är så jäkla stort dock, får köra det ”i botten” med mina små handleder...
Bra storlek! Grym länk också! GF?ca 31,5 mm ex krona
Ja, mindre ur växer mer och mer på mig Japp, GF it isBra storlek! Grym länk också! GF?
Länken är nästanbättre än klockan!Ja, mindre ur växer mer och mer på mig Japp, GF it is
18mm GF bamboo är inte vanliga. Du skulle ha huggit det.Länken är nästanbättre än klockan!
Skulle behöva en GF-oyster... Och fler bamboo! Gick en 18mm GF bamboo på K&S i veckan som jag ångrar att jag inte högg när jag hade chansen.
Speciellt för 800... Det var vad jag betalade styck för mina två 16mm, och även det var bra pris!18mm GF bamboo är inte vanliga. Du skulle ha huggit det.
Många gånger så levererades ju de här banden till urmakaren i ett fåtal storlekar och så kapades de till kundens bandbredd. Kanske går det att bygga på ett smalare armband igen med någon liten svets?Speciellt för 800... Det var vad jag betalade styck för mina två 16mm, och även det var bra pris!
Får hoppas på att köparen ångrar sig och lägger upp på nytt!
Möjligt, men ser lite löjligt ut när bandet är för smalt.Många gånger så levererades ju de här banden till urmakaren i ett fåtal storlekar och så kapades de till kundens bandbredd. Kanske går det att bygga på ett smalare armband igen med någon liten svets?
Absolut, det får ju vara ett av de lite bredare (16mm?)Möjligt, men ser lite löjligt ut när bandet är för smalt.