+1Du råkar inte ha fler sånna? Känner ett massivt behov av att smacka på bamboolänkar på alla mina sportisar!
Skulle jag med vilja testa.
Intresserad av köp vill säga !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1Du råkar inte ha fler sånna? Känner ett massivt behov av att smacka på bamboolänkar på alla mina sportisar!
Du råkar inte ha fler sånna? Känner ett massivt behov av att smacka på bamboolänkar på alla mina sportisar!
+1
Skulle jag med vilja testa.
Intresserad av köp vill säga !
Oj är ju svårt att motstå, (jag PM:ar min address) så det hemska bandet får gå i eldenPM:a din adress och lova att du eldar upp det där bandet så lägger jag en tidstypisk NOS länk av "bamboo"-typ på lådan. Ändarna är 15 mm. Bara att fila ner till rätt bredd.
Jag ska ha en länk på väg till mig också! Blir knepigt att välja klocka att sätta den på bara...Oj är ju svårt att motstå, (jag PM:ar min address) så det hemska bandet får gå i elden
Blev ju grymt bra! Har inte bestämt mig än för var min ska hamna, men har span på ett par Revue-Sport i den underbara "kantiga" boetten som jag hoppas på att hugga och bli ett hem för länken.Tackar för länken @Highvalley, ger en gåva till BFC !
Den hamnade på en City, sitter skönt och är snygg!
Grymt tips! Skulle nog kunna göra sig riktigt bra på exempelvis en Tissot Antimagnetique (om ändlänkarna passar).Var inte helt säker på var jag skulle lägga tipset; men söker nån BoR till sina små klockor med 16mm mellan hornen?
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.com/ulk/itm/192704423140
Lite det jag tänkte. Köpte hem ett till Moran och ett i reserv.Grymt tips! Skulle nog kunna göra sig riktigt bra på exempelvis en Tissot Antimagnetique (om ändlänkarna passar).
Äh, jag har lättat lite på kriterierna sen jag skapade tråden. Det viktigaste med klockorna är ändå att dom är tåliga och lättavlästa (eller iallafall var det när dom var nya). Kör på!Har snöat in något enormt på den här typen av klockor. Gillar storleken och att de funkar i alla väder, bara att växla band. Tror den här passar in här? Kanske för ny?
Enicar Ultrasonic:
Då ska denna snart vara på väg hem till mig! Traderavinst, men hade en känsla av att jag sett den förut!Revue sport ca 1938
Roligt att det var du som knyckte den en fin klockaDå ska denna snart vara på väg hem till mig! Traderavinst, men hade en känsla av att jag sett den förut!
Verkligen! Ser fram emot att få hem den!Roligt att det var du som knyckte den en fin klocka
Tänkte också vara med och buda på den, men såg att du lagt första budet så hoppade denNyinkommet! Revue-Sport, fancy edition!
Tack! Även fast den inte riktigt uppfyller alla mina egna krav på en äkta sportis, iom tavlan och visarna. Men det står ju sport på tavlan, så good enough!Tänkte också vara med och buda på den, men såg att du lagt första budet så hoppade den
Så grattis till ytterligare en snygg sportis!!
Man ska va försiktig med att skapa fälleben, för sig själv.Tack! Även fast den inte riktigt uppfyller alla mina egna krav på en äkta sportis, iom tavlan och visarna. Men det står ju sport på tavlan, så good enough!
Ja här är min!Dagens nyförvärv, en Drott som verkar funka bra och har en raggarlänk som passar perfekt. Vill minnas att det finns fler på KS?