• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om sportur

Psykel

Patek
464FDBC9-049C-462B-8508-87BC191EA73F.jpeg
Ett ufo landade i brevlådan idag :D
Knivskarp! Men vad är det för nåt?
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Har en även jag, om svart räknas;) Är ganska säker på att även @Psykel har en svart.
@Auto Ola , stötdämpare är alltid bra:)
1C3926D1-093B-4BD2-8CEF-68D7C5414B59.jpeg
Fin! Tänkte på Drott i allmänhet, oavsett tavelfärg eller modell. Fingrade på en likadan som din i en lokal butik men det fattades lysmassa på tavlan och priset var för högt. Hoppas hitta en svart också framöver. Är din också 29 mm?
 

Psykel

Patek

Psykel

Patek
Ohh, en stötsäker, inte bara dämpad! Kul när det finns diverse varianter att samla på. :)
En av mina favoritboettyper också! Älskar linjerna på dom här klassikerna!
D38495A4-DE5C-44C4-9259-2BF5120A1029.jpeg

Och så några icke-fungerande Revue-Sport... Den rostiga hade jag tillochmed glömt att jag hade! :D
Grym boett på den utan visare och krona. Nån gång kanske man kan få ihop en duglig klocka av dom här! :D
3E0C49A5-1068-4548-AF55-9EFFE68BB77B.jpeg

Känner att jag saknar en Omega och en Zenith. Gärna den med kronan klockan tolv! Asläcker!
zenith-retailed-by-t-s-cuthbert-glasgow-steel-vintage-wristwatch-circa-1935-wwzsow-v03.jpg

(Uppenbart stulen bild.)
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
En av mina favoritboettyper också! Älskar linjerna på dom här klassikerna!
D38495A4-DE5C-44C4-9259-2BF5120A1029.jpeg

Och så några icke-fungerande Revue-Sport... Den rostiga hade jag tillochmed glömt att jag hade! :D
Grym boett på den utan visare och krona. Nån gång kanske man kan få ihop en duglig klocka av dom här! :D
3E0C49A5-1068-4548-AF55-9EFFE68BB77B.jpeg

Känner att jag saknar en Omega och en Zenith. Gärna den med kronan klockan tolv! Asläcker!
zenith-retailed-by-t-s-cuthbert-glasgow-steel-vintage-wristwatch-circa-1935-wwzsow-v03.jpg

(Uppenbart stulen bild.)
Jag gillar dem också. Har två Revue sedan tidigare. Båda är rätt risiga men förhoppningsvis lyckas Postmord snart leverera en fin jag ropade hem på Tradera av @moonrocket.
En sån Zenith såldes på Tradera för bara några dagar sedan förresten. Hoppas den dyker upp i tråden.
 
Topp