Psykel
Pandion
Ett ufo landade i brevlådan idag
Knivskarp! Men vad är det för nåt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett ufo landade i brevlådan idag
Knivskarp! Men vad är det för nåt?
Fin! "Stötdämpare" måste rimligtvis också vara bättre än min relativt tråkiga Incabloc.Ja här är min!
Fin! Tänkte på Drott i allmänhet, oavsett tavelfärg eller modell. Fingrade på en likadan som din i en lokal butik men det fattades lysmassa på tavlan och priset var för högt. Hoppas hitta en svart också framöver. Är din också 29 mm?
Tack! Trivs bra med min svarta, men fyller gärna på med någon som har annan tavla. Stämmer bra med 29mm.Fin! Tänkte på Drott i allmänhet, oavsett tavelfärg eller modell. Fingrade på en likadan som din i en lokal butik men det fattades lysmassa på tavlan och priset var för högt. Hoppas hitta en svart också framöver. Är din också 29 mm?
Jorå!Fin! Tänkte på Drott i allmänhet, oavsett tavelfärg eller modell. Fingrade på en likadan som din i en lokal butik men det fattades lysmassa på tavlan och priset var för högt. Hoppas hitta en svart också framöver. Är din också 29 mm?
Intressant! Jag har en Universal Genève med samma typ av baklock. Borde få ordning på den...
Ohh, en stötsäker, inte bara dämpad! Kul när det finns diverse varianter att samla på.
En av mina favoritboettyper också! Älskar linjerna på dom här klassikerna!Ohh, en stötsäker, inte bara dämpad! Kul när det finns diverse varianter att samla på.
Jag gillar dem också. Har två Revue sedan tidigare. Båda är rätt risiga men förhoppningsvis lyckas Postmord snart leverera en fin jag ropade hem på Tradera av @moonrocket.En av mina favoritboettyper också! Älskar linjerna på dom här klassikerna!
Och så några icke-fungerande Revue-Sport... Den rostiga hade jag tillochmed glömt att jag hade!
Grym boett på den utan visare och krona. Nån gång kanske man kan få ihop en duglig klocka av dom här!
Känner att jag saknar en Omega och en Zenith. Gärna den med kronan klockan tolv! Asläcker!
(Uppenbart stulen bild.)
Jo, var med på den men vann inte...Jag gillar dem också. Har två Revue sedan tidigare. Båda är rätt risiga men förhoppningsvis lyckas Postmord snart leverera en fin jag ropade hem på Tradera av @moonrocket.
En sån Zenith såldes på Tradera för bara några dagar sedan förresten. Hoppas den dyker upp i tråden.
Du har ju redan en fin, som jag lät bli att bjuda på.Jo, var med på den men vann inte...
Grymt nöjd med denna!
Brutala länkar där gubbar, snyggtDagens nyförvärv, en Drott som verkar funka bra och har en raggarlänk som passar perfekt. Vill minnas att det finns fler på KS?
Ah, missförstånd! Menade Zenithen som gick på tradera, inte Revue-Sporten! Min senaste är från @moonrocket via tratten också, för övrigt!Du har ju redan en fin, som jag lät bli att bjuda på.
Då är med! Såg att du var med på min Revue också...Ah, missförstånd! Menade Zenithen som gick på tradera, inte Revue-Sporten! Min senaste är från @moonrocket via tratten också, för övrigt!
Haha, det var jag säkert! Har ständigt ca 3 sidor med bevakningar på tradera!Då är med! Såg att du var med på min Revue också...
En krona möjligen, kanske axeln medAntimagnetisk, stötsäker och vattentät - vad mer kan man kräva?
Skulle möjligen vara en krona då?Antimagnetisk, stötsäker och vattentät - vad mer kan man kräva?
Där ser man är det skruvat lock på din? Mitt sitter som berget iallafallIntressant! Jag har en Universal Genève med samma typ av baklock. Borde få ordning på den...
Jo, skruvat. Man behöver nog nåt specialverktyg för att öppna. Samma typ av räfflad kant som Rolex.Där ser man är det skruvat lock på din? Mitt sitter som berget iallafall
Har man inga problem..... så köpet man sigHoppla! Nyinkomna Gay Frères bamboolänkar via BCF-auktionen i lördags!
Nu måste jag bara lista ut vilka klockor dom ska sitta på...
Helt korrekt! Men har klart fler sportur än GF-länkar, så borde inte vara nåt problem!Har man inga problem..... så köpet man sig
Män är ju ett angenämt !!!!
Testat den ett par ggr och på GF-oyster. Inte bestämt mig vad jag tycker än...Får nog bli såhär, så länge! Lookin’ good!
Bubblare: Ser bra ut, men behöver 17mm ändar för att vara optimalt. @Aurum bör godkänna länktypen iallafall!
Tror nog att Movadon gjorde sig bäst på länk. Tissoten blir så länge, tills jag får hem nåt den passar bättre på!Testat den ett par ggr och på GF-oyster. Inte bestämt mig vad jag tycker än...