Klokt, glömde kolla ledtråden i klockan. Därför jag inte plockar poäng i På spåret.Kl 1 svensk tid, kl 7 lokal.... Jag gissar Western Australia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klokt, glömde kolla ledtråden i klockan. Därför jag inte plockar poäng i På spåret.Kl 1 svensk tid, kl 7 lokal.... Jag gissar Western Australia?
Hmm Afrikas rödbruna jord men så står det en jäkla Björk mitt i allt......
Drar på 5 poäng- Sydafrika!
Edit: ångrar mig redan, det är ju vinter där nu skit också! @ironcastle
Bra gissningar. Iaf Western Australia. Sydafrika är ju ganska rakt söderut så det har samma tidzon som Finland.Kl 1 svensk tid, kl 7 lokal.... Jag gissar Western Australia?
Do you use the upper or lower spring bar holes? The old one has just the upper, I think it helps with the height. It is a bit tall, but such a nice design
Vi är inte här för att stoppa digJag börjar få ett ohälsosamt sug efter en 856 UTC. Det måste vara den ultimata Sinn-beatern och nära på den ultimata beatern overall. Tegimenterad, 20atm, milgaus-skydd mot magnetism, Sinns AR-teknologi, GMT och grym både på länk, gummi och NATO.
Riktigt trevlig på Nato men jag föredrar 857Jag börjar få ett ohälsosamt sug efter en 856 UTC. Det måste vara den ultimata Sinn-beatern och nära på den ultimata beatern overall. Tegimenterad, 20atm, milgaus-skydd mot magnetism, Sinns AR-teknologi, GMT och grym både på länk, gummi och NATO.
Jag börjar få ett ohälsosamt sug efter en 856 UTC. Det måste vara den ultimata Sinn-beatern och nära på den ultimata beatern overall. Tegimenterad, 20atm, milgaus-skydd mot magnetism, Sinns AR-teknologi, GMT och grym både på länk, gummi och NATO.
Riktigt trevlig på Nato men jag föredrar 857
Är länken tunnare än på U1an alltså?Har nu haft 856 S UTC på armen ett antal veckor och här kommer några reflektioner.
Gillar inte det större mellanrummet på första länkbiten, inget som märks så mycket när den bärs men det känns ändå, ni vet.
Länken kunde vara liiite kraftigare, jag jämför med min U1 och 103 ST som båda har länkar som matchar klockan mer.
Annars är det en grym klocka som i mitt tycke kan bäras när som helst till vad som helst.
Håller delvis med. För mig är den lite för stor med sina 43 mm men jag tycker att den ser bättre ut.Riktigt trevlig på Nato men jag föredrar 857
Är länken tunnare än på U1an alltså?
Ajajaj det där var lite av en dealbreaker för mig.Ja hälften så tjock skulle jag gissa.
Är ju givetvis en vanesak men skulle ändå vilja lägga på några gram där.
Har nu haft 856 S UTC på armen ett antal veckor och här kommer några reflektioner.
Gillar inte det större mellanrummet på första länkbiten, inget som märks så mycket när den bärs men det känns ändå, ni vet.
Länken kunde vara liiite kraftigare, jag jämför med min U1 och 103 ST som båda har länkar som matchar klockan mer.
Annars är det en grym klocka som i mitt tycke kan bäras när som helst till vad som helst.
Ja hos erikson men fick den på posten då dom inte hade någon inne.Har aldrig sett mellanrummet på någon länk tidigare. Köpte du den ny?
Stannar kvar i Team 856...föredrar den utan vridring Tycker att det bidrar till mångsidigheten i användarvänlighet även om man förlorar en funktion.
Hmm... Du gillar stora tydliga tavlor....Har aldrig sett mellanrummet på någon länk tidigare. Köpte du den ny?
Stannar kvar i Team 856...föredrar den utan vridring Tycker att det bidrar till mångsidigheten i användarvänlighet även om man förlorar en funktion.
Hmm... Du gillar stora tydliga tavlor....
När kommer den första Pannan?
Ja hos erikson men fick den på posten då dom inte hade någon inne.
Hur kommer det sig att du inte gillar länken?Är inte alls överens med den tegimenterad länken till en U1an. Om någon är sugen så skrik till (om länken, inte klockan)
Eriksson nämnde ca 5% över hela spannetJag tycker nog att du ska maila och fråga om det där verkligen är ok. Är det förresten någon som vet hur många procents prishöjning som kommer nu i månadsskiftet?
Tycker den känns så bulking på mig plus att jag stör mig lite på färgskillnadernaHur kommer det sig att du inte gillar länken?
Jag har alltid trott att 856 också är lite för stor för mig precis som 857. Nu blir jag också sugen på en 856 UTC.856 är ju bara ynka 40 mm
Ser mycket bra ut!Satte på ett vintageläder från geckota på 556:an.
Tycker det blev riktigt bra.
Fantastisk matchning!Satte på ett vintageläder från geckota på 556:an.
Tycker det blev riktigt bra.
Du är farligt nära vattnet. Är den verkligen tät den där?Dagens U2. Live from Amazonas
Tack!Fantastisk matchning!