BCKSTRM
Guld
Sjukt... snart finns ju inget kul för lite pengar...Told you so
Tycker för övrigt att min är finare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt... snart finns ju inget kul för lite pengar...Told you so
Told you so
Sjukt... snart finns ju inget kul för lite pengar...
Tycker för övrigt att min är finare
Vanvittigt! Jeg kiggede også efter den, men kan overhovedet ikke se, at den skulle blive så dyr! God overraskelse for sælger
Cool tavla men tycker inte om caset riktigt... Har iof sett en som såldes för 5k+provis förut. Å andra sidan roligare än mkt annat i priaklassen. Hade iofs hellre sett att de låg kvar på 15007100 slutade den på vilket då blir 8520 med avgift. Just detta ex kanske stack pga den vackra zontavlan?
Jag har en känsla av att 40-60 tals dressare från Omega, Tissot, Eterna m.m procentuellt sett dragit iväg rejält i pris under senaste två åren.Cool tavla men tycker inte om caset riktigt... Har iof sett en som såldes för 5k+provis förut. Å andra sidan roligare än mkt annat i priaklassen. Hade iofs hellre sett att de låg kvar på 1500
7100 slutade den på vilket då blir 8520 med avgift. Just detta ex kanske stack pga den vackra zontavlan?
Via Kaplans de är typ 1,9k upp till 3kVad hade du betalat?
Via Kaplans de är typ 1,9k upp till 3k
5-7000 med länk?Vad hade du betalat?
Ja minst!Med länk? skulle tro minst det dubbla iaf.
Du kan kolla! Om du tror inte!Med länk? skulle tro minst det dubbla iaf.
Du är ute och cyklar min vän!Du kan kolla! Om du tror inte!
Finns Omega med 16-18k Guld och kostar 1,9k-2k minst. Och din är silver
Alltså kolla! Innan du börjar leka!!Du är ute och cyklar min vän!
Nu tror jag att herrn är ute med cykeln.Du kan kolla! Om du tror inte!
Finns Omega med 16-18k Guld och kostar 1,9k-2k minst. Och din är silver
Skrolla upp lite i tråden.Alltså kolla! Innan du börjar leka!!
http://www.kaplans.se/sv/sok?s=Omega&e=t.a-s varsågod!! Kolla ay? Sen börja leka hur mycket du vill!Skrolla upp lite i tråden.
Jag skrev 16-18k guld! Inte med länk! Läs innan du börjar citera jao!Nu tror jag att herrn är ute med cykeln.
Finns ingen fungerande seamaster ens utan länk att hitta för 2k.
Ta en vända på Tradera och kika så får du se.
Jag tror att den på auktion hamnar mellan 5000-8000kr med länk.
Svårt att läsa vad du menar bruschan, kanske bättre att du testar skriva på något annat språk om du har problem med att få folk att förstå på svenska?Jag skrev 16-18k guld! Inte med länk! Läs innan du börjar citera jao!
Jag skrev ju ordentligt! Att omegan är med guld, inte med guld och länk!Svårt att läsa vad du menar bruschan, kanske bättre att du testar skriva på något annat språk om du har problem med att få folk att förstå på svenska?
Tror att vi slutar här.Jag skrev ju ordentligt! Att omegan är med guld, inte med guld och länk!
Jag skrev 16-18k guld! Inte med länk! Läs innan du börjar citera jao!
Alltså acceptera det att du läste fel! Inte upprepa att det är jag som gör fel!Tror att vi slutar här.
Bättre att försöka kommunicera med något av djuren eller treåringen här hemma.
Okej.Alltså acceptera det att du läste fel! Inte upprepa att det är jag som gör fel!
Jag skrev ordentligt att omegan med guld börjar med 1k-3k. Inte med länk. Utan att klock bara!
Här är http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3202/vara/1326829 automatisk och kostar hur mycket????Du jämför en batteriare i guld (de kostar långt över 2k även dem) med en mekanisk i stål med beads of rice som ensamma kostar 2-3k? Det är som att säga att en Ferrari 250GTO är värd 300 papp för att du kan få en från 80-talet för det priset.
Men lugna ned dig. Är det en motsvarande modell i guld för 1000-3000 kr? Bra deal. Det finns stora och betydande skillnader mellan många Omegamodeller, att enda likheten är att det står Omega på tavlan gör de inte riktigt likvärdiga.Alltså acceptera det att du läste fel! Inte upprepa att det är jag som gör fel!
Jag skrev ordentligt att omegan med guld börjar med 1k-3k. Inte med länk. Utan att klock bara!
Antar att du tillhör den nya generationen Klocksnackare, här på forumet håller vi god ton även om du kanske uttrycker dig annorlunda.http://www.kaplans.se/sv/sok?s=Omega&e=t.a-s varsågod!! Kolla ay? Sen börja leka hur mycket du vill!
Hallå boy. Jag sa att det finns med guld som budet börjar med 2k-3k! Inte som är med länkAntar att du tillhör den nya generationen Klocksnackare, här på forumet håller vi god ton även om du kanske uttrycker dig annorlunda.
Så, förklara nu för mig vart på Kaplans det säljs en sådan modell som jag har för priset du hävdar? Mvh