Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Annan modell och auktion, det vill säga du kan inte gå in och köpa den utan får vara med och buda på auktionen om en vecka som alla andra. Sedan är den förgylld alltså inte solit guld, bara ett tunt lager guld utanpå en annan metall. Förgyllda klockor är ofta mindre värda än klockor i enbart stål.Här är http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3202/vara/1326829 automatisk och kostar hur mycket????
Tror att vi slutar här.
Bättre att försöka kommunicera med något av djuren eller treåringen här hemma.
Jag skrev flera i rad som jag inte är direkt stolt över så här i efterhand...Kom igen nu, låg nivå på det inlägget...det går ju att välja att vara den större personen. Kill em with kindness
https://klocksnack.se/threads/omega-de-ville-i-stÅl-mekanisk-manuell-1500-kr.68926/ här då?Annan modell och auktion, det vill säga du kan inte gå in och köpa den utan får vara med och buda på auktionen om en vecka som alla andra. Sedan är den förgylld alltså inte solit guld, bara ett tunt lager guld utanpå en annan metall. Förgyllda klockor är ofta mindre värda än klockor i enbart stål.
33mm, mindre eftrrtraktad modell, inte en seamaster, mindre eftertraktad storlek och ingen länk. Hänvisar till ferrariliknelsen jag tog upp innan.
Lite mera lik, De ville är dock en billigare (mindre populär) modellserie från Omega jämfört med Seamaster. Sedan är gamla länkar ganska dyra (ofta lika dyra som själva klockan). Men absolut, ett rätt bra pris på den du länkar till.
33mm, mindre eftrrtraktad modell, inte en seamaster, mindre eftertraktad storlek och ingen länk. Hänvisar till ferrariliknelsen jag tog upp innan.
Grabbar! Vart skrev jag att 2-3k med länk?Lite mera lik, De ville är dock en billigare (mindre populär) modellserie från Omega jämfört med Seamaster. Sedan är gamla länkar ganska dyra (ofta lika dyra som själva klockan). Men absolut, ett rätt bra pris på den du länkar till.
Fast nu frågade han ju om en specifik modell som han visade upp på bild. Inte ett generellt pris på vad en omega kan kosta... hur långt är ett snöre?Grabbar! Vart jag skrev att 2-3k med länk?
Jag skrev att visa guld som du beskrev @eriksson850 och andra typ av guld börjar med 1k-3k inget mer!
Så varför accepterar ni inte det? Att omegan kan börja med 1k-3k. Inte som ni säger ! Och såklart att det kostar beroende modellen! Men min syfte var att omegan kan kosta från 1,5k upp till 3k
Jag vet det! Men jag skrev att man kan köpa andra! Som kan finnas för 1,9k upp till 3k. Det var det!Fast nu frågade han ju om en specifik modell som han visade upp på bild. Inte ett generellt pris på vad en omega kan kosta... hur långt är ett snöre?
Ok, då förstår jag vad du menar. Tror det blev lite risk för missförstånd bara.Jag vet det! Men jag skrev att man kan köpa andra! Som kan finnas för 1,9k upp till 3k. Det var det!
Håll dig så långt bort som möjligt från den därHej! Vad skulle vara ett rimligt pris för denna ? kan tillägga att det är guld i mitten på back caset .
Du verkar ju inte vara den lättaste att diskutera med..Jag vet det! Men jag skrev att man kan köpa andra! Som kan finnas för 1,9k upp till 3k. Det var det!
Håll dig så långt bort som möjligt från den där
stämgaffel är ingen rolig väg att gå
Du verkar ju inte vara den lättaste att diskutera med..
Jag ber om ursäkt. Om det är svårt men jag sagt det som såg. Inget merDu verkar ju inte vara den lättaste att diskutera med..
Hallå boy. Jag sa att det finns med guld som budet börjar med 2k-3k! Inte som är med länk
Jääääättte dyrt att laga :/Jasså? Förklara gärna lite mer
Hade inte riktigt koll på tiden för inlägget. Men känns som det inte spelar så stor roll, alla har ju inte möjligheten att delta i stundens hettaFast diskussonen dog ju ut för över två timmar sedan så varför dra igång den igen annat än för att tjivas? (underbart ord förresten...tjivas)
Nu vet jagDet är en förgylld stål klocka inte 18k guld
Finns någon i Storbritannien som fixar dem för relativt normal peng har jag för mig? De är väldigt svåra att få reparerade här i Sverige.Jääääättte dyrt att laga :/
En sanning med undantag, om du är villig att skicka till England så går det att serva stämgaffel hos electric watches rätt billigt. @rogart-63 har skickat (ett par?) Och jag har för mig att kostnaden landade på ca 100£ styck?Jääääättte dyrt att laga :/
De har du nog mer koll på än vad jag har isf,Finns någon i Storbritannien som fixar dem för relativt normal peng har jag för mig? De är väldigt svåra att få reparerade här i Sverige.
Finns någon i Storbritannien som fixar dem för relativt normal peng har jag för mig? De är väldigt svåra att få reparerade här i Sverige.
Ca 2000:- kanske om den fungerar?Okey tack då vet jag lite mer vad brukar dom ligga på i pris i skick som denna?
Många seamasters i silver? HahaAllting var det va jag såg. Inte hittat på!