5 av 5 toasters, vinet får jag återkomma med betyg om!Tack!! Här syns den bättre..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
5 av 5 toasters, vinet får jag återkomma med betyg om!Tack!! Här syns den bättre..
Här är ett omdöme från finewines.seVad tror vi om denna Rieslingen på Fredagens släpp?
1993 och 549 spänn fick mig att bli nyfiken.
https://www.systembolaget.se/dryck/vita-viner/domane-wachau-9018301
Ping @Oscaro
Det lät ju inte alls trevligt. Tack.Här är ett omdöme från finewines.se
90183 Riesling Smaragd Ried Achleiten 1993 549 kr
N: Asfalt, petroleum, citronhalstablett och honung.
M: Saffran, honung, petroleum, citron, äpple och aska. Tung och mogen. Syran är tyvärr lite klen. 82-84p
Lät ju spännande men verkar tyvärr vara svårfångad på bolaget vad jag kan se.Inte lika mogen, men ändå en trevlig nebbiolo!
Renato Ratti Lange Nebbiolo Ochetti 2017 på magnum. Gillar Ratti mycket och har en hel del blandade flaskor och årgångar, denna tycker jag är ett kap för tillfället på systemet när 2017 finns på magnum.
Röda bär och jord på nosen, måttligt hög syra, någon bakomliggande sötma typ honung eller liknande, lite ek och taniner, annars bärig och stor, lång eftersmak. Mkt bra för pengen, men kan med fördel hållas något år till
Lät ju spännande men verkar tyvärr vara svårfångad på bolaget vad jag kan se.
Så klart, tack!Finns i beställningssortimentet
Går att beställa, kollade precis.Lät ju spännande men verkar tyvärr vara svårfångad på bolaget vad jag kan se.
Har du testat 2018?Inte lika mogen, men ändå en trevlig nebbiolo!
Renato Ratti Lange Nebbiolo Ochetti 2017 på magnum. Gillar Ratti mycket och har en hel del blandade flaskor och årgångar, denna tycker jag är ett kap för tillfället på systemet när 2017 finns på magnum.
Röda bär och jord på nosen, måttligt hög syra, någon bakomliggande sötma typ honung eller liknande, lite ek och taniner, annars bärig och stor, lång eftersmak. Mkt bra för pengen, men kan med fördel hållas något år till
Har en låda hemma men inte prövat änGår att beställa, kollade precis.
Har du testat 2018?
Säg till när du ska öppna den så kommer jag!Senaste köpet blev en 5L Antinori Chianti Classico Riserva från 1981! Helt otrolig flaska som ser ut att vara i perfekt skick!
Haha ja det lär räcka till några törstiga själarSäg till när du ska öppna den så kommer jag!
Vilken jäkla pava! Kul.Senaste köpet blev en 5L Antinori Chianti Classico Riserva från 1981! Helt otrolig flaska som ser ut att vara i perfekt skick!
Tar en låda direkt. Lika bra till ett kanonpris.Chateau Petrus på bolaget nästa torsdag, någon som är sugen?
Haha! Det gör du rätt i, min vän!Tar en låda direkt. Lika bra till ett kanonpris.
Kan väldigt lite om vin men försöker lära mig mer. Gillar åtminstone att dricka vin.Haha! Det gör du rätt i, min vän!
Varför köpa en klocka för 100 lax, så bra kan den inte vara? Ikonvin, investering, bra årgång, liten produktion - stor efterfrågan (6 flaskor till bolaget), etc.Kan väldigt lite om vin men försöker lära mig mer. Gillar åtminstone att dricka vin.
Men kan inte för min värld förstå varför någon skulle betala 33brak för en flaska. Så gott kan det inte vara. Men med 20 års lagring kanske.