Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spinetta gör fina grejer.Från släppet på systemet idag, riktigt bra måste jag säga
Portvinet där är inget man skojar bort. Svärfar ska du vara rädd omAlltid lika trevligt när svärfar tittar förbi med en kasse... Fortsatt god jul alla!
Never mind the port . d’Yquemen!!!Portvinet där är inget man skojar bort. Svärfar ska du vara rädd om
Vet du om han letar efter en till svärson?Alltid lika trevligt när svärfar tittar förbi med en kasse... Fortsatt god jul alla!
Inte så säker på att 1960 (?) är så värst bra vinår, men det finns en flarra hos Stefan Töpler: http://www.barolobrunello.de/epages/15494374.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/15494374/Products/CT1960BL. 80 euro + frakt.Letar 60-års present till svärfar som är rätt så intresserad av viner.
Om man missar ett släpp på systemet, finns det andra sidor där folk som har köpt för mycket säljer av sina viner?
Är själv en ölkille så har noll koll på denna värld.
Edit : Om det kommer något kul släpp ( Rött ) inom de närmsta 2 veckorna tar jag tacksamt emot tips.
Kolla här. Släpp 16e.Letar 60-års present till svärfar som är rätt så intresserad av viner.
Om man missar ett släpp på systemet, finns det andra sidor där folk som har köpt för mycket säljer av sina viner?
Är själv en ölkille så har noll koll på denna värld.
Edit : Om det kommer något kul släpp ( Rött ) inom de närmsta 2 veckorna tar jag tacksamt emot tips.
När ska du dra Belle Epoquen?
Alla dracks igår Den behöver mycket mer tid men väldigt bra redan nu! Brukar inte alltid vara ett jättefan av den, men just denna var bra!När ska du dra Belle Epoquen?
Hej vinisar på KS,
Tänkte höra om lite tips på lite röda viner, ska väl främst passa till kött och / eller sällskap.
Listat 3 röda jag tycker om som kostar lite olika & kommer från olika ställen men tycker om diverse Amarone m.m också
Vanitá Nero d’Avola 2016
Pago de los capallanes 2014
Chateau chantalouette 2016
Vill gärna ha tips på både vin som är bra att dricka nu men även vin som mår bra av att ligga lite. Kan väl kosta från 0- någon hundralapp.
Tack på förhand!
Inte för att låta sur, men kolla bakåt i tråden, finns många tips där på liknande frågor som ställts tidigare.
Absolut ingen fara! Tackar för tipset!Inte för att låta sur, men kolla bakåt i tråden, finns många tips där på liknande frågor som ställts tidigare.
Edit: t.ex.: https://klocksnack.se/threads/den-stora-vintråden.54680/page-42#post-3005295
Denna ligger en bit över hundringen men det kan den och du vara värd...
Gör som jag, gå igenom hela tråden och skriv ner intressanta alternativ som folk nämner. Researcha sedan varje vin och sålla bort de du inte lockas av. Kvar har du förmodligen 5-10 alternativ som bör vara bra
Ska bli söndagsnöjet, sen in & beställa på bolaget. Hur gör ni här i tråden med de viner som inte bolaget erbjuder? Hittade ett i Danmark, skickade inte till Sverige men syster bor där så beställde till henne, men tänker generellt?Gör som jag, gå igenom hela tråden och skriv ner intressanta alternativ som folk nämner. Researcha sedan varje vin och sålla bort de du inte lockas av. Kvar har du förmodligen 5-10 alternativ som bör vara bra
Tack! Ska provaDenna ligger en bit över hundringen men det kan den och du vara värd...
Tack! Ska prova
Ps. Snygg Panna