från beställning tills det är vid dörrenFrån beställning tills det är hemma eller tills statusen ändras på trackingen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
från beställning tills det är vid dörrenFrån beställning tills det är hemma eller tills statusen ändras på trackingen?
Till man får hem. Arbetsdagar alltså. Till Göteborg!Från beställning tills det är hemma eller tills statusen ändras på trackingen?
Riktigt fin skulle jag säga, årgång 2006 tyder på en utvecklad smak och doft. Jag kan förbarma mig över den om jag får oväntat besök.Kan inget om vin eftersom jag inte tycker om det.
Har den här flaskan liggandes hemma i skåpet (fick den vid något tillfälle). Är det något att spara på eller ska man försöka sälja den?
Kolla tyska internetleverantörer, exempelvis Tecedo. Tänk på att flaskorna kommer att lagras tätt och gömt, vilket gör att du kommer tappa överskådligheten.Vinlagringsskåp. Hur ska man tänka och köpa?
Skall stå i en större garderob alternativt i kontoret/gästrummet. Så inte krav på väldigt tyst.
Har idag vin I förrådet vilket inte är optimalt.
Begagnat hade ju varit trevligt rent ekonomiskt.
Fick tag i en låda. Korkat upp en ikväll?Dagens inköp, verkade gå åt ganska fort
Tyckte jag såg det på finewines nej det blev annat ikväll, men ska bli kul att testa.Fick tag i en låda. Korkat upp en ikväll?
Får nog mina nästa vecka hoppas jag. Aldrig druckit så gammal Riesling så jag är spänd.Tyckte jag såg det på finewines nej det blev annat ikväll, men ska bli kul att testa.
Inte jag heller, ska bli spännande. Jag har inte druckit så mycket riesling tidigare men ska förhoppningsvis( om inte Corona sätter stopp för det) ner på en vinresa i Tyskland i maj så försöker testa lite olika rieslings inför så man har lite bättre koll vad man gillar när man är på plats samt något att jämföra medFår nog mina nästa vecka hoppas jag. Aldrig druckit så gammal Riesling så jag är spänd.
Har du några Schlossberg?Gårdagens underbara riesling från Breuer. Mineral, exotiska frukter, fin stram syra, börjar bli riktigt bra nu.
Ska den stå i stommen? Då behövs nog 59 cm för integrerbar. Eller underbänken, då behövs inte stomme. Se exempelvis https://vinkylen.se/inbyggbara-vinkylar.phpTänkte renovera köket och det blir Ikea, någon som har tips på en vinkyl som skulle passa.? Helst till en stomme som är 40 cm bred och 80 cm hög.
Ja Berg Schlossberg från 2015. Jäkla bra vin.Har du några Schlossberg?
Superårgång! Jag har några 2015 Nonnenberg från Breuer, får se när det är dags att ta dem.Ja Berg Schlossberg från 2015. Jäkla bra vin.
Intressant att GC 162 levererade. Har den tyvärr långt ner bland GC vilket får mig att fundera på att hoppa vintage 06.
Helt ok AW idag.
Krug cuvée 162. Basårgång -06 degoge våren -14. Verkligen helt magisk nu.
Proddutori del Barbaresco vigneto Casotto 1973. Fortfarande mycket njutbar. Lakrits, sous bois, lite frukt ändå. Helt polerade tanniner.