Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra Riesling senaste släppen i tillfälligt sortiment. Har ett gäng av denna också.Herrejävlars vad jag älskar riesling.
Snyggt! Vilka var bäst och vad stack ut med dem? Hur var 2001?Gårdagen bjöd på en Musar-vertikal med @ZQT väldigt kul och intressant! Enorm årgångsvariation med en hel del riktigt bra flaskor.
97 blev WOTN, men jag tyckte 03 och 13 också höll riktigt hög nivå.Snyggt! Vilka var bäst och vad stack ut med dem? Hur var 2001?
Mycket bra Riesling senaste släppen i tillfälligt sortiment. Har ett gäng av denna också.
Öppnade en flaska igår. Otroligt gott. Perfekt matchning mot ångade Bao's med syrliga och heta tillbehör.Herrejävlars vad jag älskar riesling.
Provat deras Sammarco?Mycket bra Chianti Classico! Stark rekommendation.
Ja, men det var några år sedan. Bra grejer, men jag föredrar Sangiovesedominerade viner från Toscana.Provat deras Sammarco?
Norrlands guld?Bästa jag druckit hittills..
Vad tyckte du om Riojan?Helgens vinskörd
Jag tycker den var väldigt bra. Doften var otrolig. Känns som att tanninerna nästan är borta så den var väldigt len.Vad tyckte du om Riojan?