Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns det någonstans jag kan köpa kistler/occidental som privatperson på ett smidigt sätt?
Är det tull och moms från UK nu för tiden? Nästan 200kr billigare per flaska än frankrike.Best local price for Occidental-Kistler Vineyards 'Freestone-Occidental' Pinot Noir - stores near you in France
Find the best local price for Occidental-Kistler Vineyards 'Freestone-Occidental' Pinot Noir, Sonoma Coast, USA. Avg Price (ex-tax) €85 / 750ml. Find and shop from stores and merchants near you in Francewww.wine-searcher.com
UK och Frankrike. Vet dock inte om det är smidiga handlare.
Japp tull och moms, jag tror många britter kommer ångra brexit om dom inte får till ett handelsavtal.Är det tull och moms från UK nu för tiden? Nästan 200kr billigare per flaska än frankrike.
Då blir det väl samma pris, ca 700. SuckJapp tull och moms, jag tror många britter kommer ångra brexit om dom inte får till ett handelsavtal.
Gillar du Amerikansk Cabernet så prova CS, väldigt gott, väldigt ful etikett.Stekt entrecote, vitlökssmör och rostad potatis tillsammans med en stadig amerikan .
God och fyllig Cabernet från Napa Walley i Systembolaget ordinarie sortiment.
CS?Gillar du Amerikansk Cabernet så prova CS, väldigt gott, väldigt ful etikett.
Skulle gissa på att det är denna
Korrekt. Fick för mig att alla kunde läsa mina tankar. Substance CS.Skulle gissa på att det är denna
Gillar du Amerikansk Cabernet så prova CS, väldigt gott, väldigt ful etikett.
Drack denna för ett tag sedan och tyckte den var riktigt bra.400 spänn att bränna på en flaska barbaresco, vad köper du? Monopolet, sortiment kvittar.
Självklart litar man på en främling på internet. Två beställda.Drack denna för ett tag sedan och tyckte den var riktigt bra.
Michele Chiarlo Reyna, 2015 | Systembolaget
hehe tycker jag du gjorde rätt i. Blev tipsad om den när jag var och käkade på Nook och drack den där först men beställde sedan hem några flaskor. Tycker alltid jag har fått bra rekomendationer där.Självklart litar man på en främling på internet. Två beställda.
Ni kan i alla fall inte beskyllas för att vara experimenterande. Säkra kort allihop ☆Ikväll smäller det på våran lilla herrmiddag.
uppdaterar under kvällen men nån som har någon åsikt om vinpaketet?