Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns inte på bolaget va?Kvällens. Mörk frukt, blåbär, plommon, björnbär, mycket fylligt generöst vin.
Näe tyvärr inte denna men K Syrah Milbrandt 2017 nr 74717, 895kr magnum finns.Finns inte på bolaget va?
Tack! Ska kolla in!Näe tyvärr inte denna men K Syrah Milbrandt 2017 nr 74717, 895kr magnum finns.
samt Royal City Syrah 2016 nr 95720, 1250kr.
Drack 15 för ett tag sedan. Tyckte den tappat massa på bara ett par månader.Kvällens. Mörk frukt, blåbär, plommon, björnbär, mycket fylligt generöst vin.
Yes, provat... mycket bra skulle jag säga, kraftig o fyllig som bara den. Och väldigt prisvärd för tillfället på bolaget jämfört med i dess hemland t.ex.Någon som provat denna?
Finns på SB för 349 kr. Ordinarie pris upp till 100 euro.
Inte än men efter rekommendation plockade jag ett par. Tänkte halsa dom på nyår. Bra att få veta att de är mer än prisvärdaNågon som provat denna?
Finns på SB för 349 kr. Ordinarie pris upp till 100 euro.
Blev Risotto alla milanese con l’ossobuco med en Chianti från 1988 (födelsedagsbarnet i sällskapet). Korken gick av men vinet hade inga defekter. Snällt initialt men nu någon timme senare har det utvecklat sig mer. Roströd färg, gott!
Nice! Köpte samma uppsättning italienskt före jul. Två la Spinetta har gått åt och de var härliga. Blev första fullträff för tjejens Nebbiolo drickande.Skulle bara ut och handla det viktigaste och svängde inom bolaget....då hade de fått in lite tillfälligt sortiment.....blev norra Italien och Champagne.....
Mycket trevligt.
Blir att prova den här, funderar på att öppna den redan nu, misstänker att den kan behöva det!
Snyggt! Är Artemis en personlig favorit? Trevlig tillfällighet, jag drack Relentless förra nyår! Den var fantastisk även om den var ung, 05 låter intressant!Kvällens..
SL Artemis och Joseph Phelps råkar bara vara dom mest prisvärda vinsterna På Peter Luger så har blivit standard när jag är därSnyggt! Är Artemis en personlig favorit? Trevlig tillfällighet, jag drack Relentless förra nyår! Den var fantastisk även om den var ung, 05 låter intressant!
Stabilt par!Kvällens..