Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ork. (Storkyrö och Orkneyöarna)Vem tar temat för kvällen?
Den var braOrk. (Storkyrö och Orkneyöarna)
Japp, inte så svårt
Har inte smakat denna tidigare, tyckte att den var god och prisvärd.
![]()
Blev en liten söndagswhisky idag, Highland Park 18, riktigt god men kostar en slant, frågan är om den verkligen är prisvärd.
![]()
Gått upp med en hundring nyligen. Köpte en till min äldsta son när han fyllde 40 för ett par veckor sedan. Hans favorit men jag har inte testat den än tyvärr.
Den är god, men kostar nästan en tusenlapp, finns många trevliga för 500-600.
Fasiken så kul! Det kalaset kostar en slant men skulle gärna strukit det från "bucket list". Några reflektioner från provningen som kan delgivas? Gott men hur mycket godare än andra som ligger under sådär 1000kr?Provning av Pappy Van Winkle
![]()
Tjugotrean kom fram efter att bilden togs men jag tyckte nog att 10:an var bäst. Mycket vaniljbomb av samtliga utom rågen. Absolut inte värt priset så klart men som du säger är det något av en bucket list-sak!Fasiken så kul! Det kalaset kostar en slant men skulle gärna strukit det från "bucket list". Några reflektioner från provningen som kan delgivas? Gott men hur mycket godare än andra som ligger under sådär 1000kr?
Ingen 23:a med?
Tjugotrean kom fram efter att bilden togs men jag tyckte nog att 10:an var bäst. Mycket vaniljbomb av samtliga utom rågen. Absolut inte värt priset så klart men som du säger är det något av en bucket list-sak!