Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skål TGIF!
![]()
Gör om, gör rätt!Vänligen notera stavningen i trådtiteln ...![]()
Gör om, gör rätt!
Nytt försök en annan gång!
Hur var den?Tror ni förstår vad kvällens tema är![]()
![]()
BraHur var den?
Tackar. Det är gött med lättdruckna också emellanåtBraMen ingen säregen smak eller "wow"-känsla. Väldigt väldigt lättdrucken på både gott och ont. Len, mild och god men saknar det lilla extra.
Särskilt när man ligger hemma och är sjuk haha. Drog i mig 1/3 igår och tog bort förkylningen lite grann. Sen har jag en Irishman 12 som jag ska prova när jag är frisk.Tackar. Det är gött med lättdruckna också emellanåtBehöver inte alltid vara superkomplexa
Tackar. Det är gött med lättdruckna också emellanåtBehöver inte alltid vara superkomplexa
Najs! Hur var dem?![]()
En legendarisk lina.
Tömde just det sista av en 15-årig Loch Lomond och minns med välbehag den Dalwhinnie som senast jag besökte Skottland, följde med hem från destilleriet.För att citera Queen: "... and another one bites the dust."
![]()
Gjorde ju slut på skitskvättarna i två flaskor i lördags, så det blev att komplettera med den här när jag ändå behövde lite pilsner ...
![]()
Trevlig Speyside det där. Rätt prisvärd, dessutom.
Är det ny etikett, @laketwig?