Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur är Loch Lomond Maderia Cask? Sneglat på den ett par gånger men ännu inte köpt någon.Blev inspirerad av förra veckans whiskyprovning.
Glen Scotia hittade jag på SB . Den ska bli spännande att prova samt även Arran som inköptes samtidigt
Hur är Loch Lomond Maderia Cask? Sneglat på den ett par gånger men ännu inte köpt någon.
Instämmer. Mycket prisvärd som även Tamnavulin är. Jag har alltid lite vatten i glasen för att smaken ska blomma ut. Men man gör som man vill.Om du kollar en bit bakåt i tråden så har jag skrivit om den. Mycket prisvärd för sina 299:- och den blir ännu bättre med en mikroskvätt vatten i. Bara att köpa och skulle du mot förmodan inte gilla den tar jag gärna över den ...
Får börja med att be om ursäkt för spammandet i tråden.
Note to self: Köp inte Whisky dagen innan du fyller år (se ovan). Två favoriter i present.
Börjar bli lite att välja på i alla fall.
Den är godUrsäkta spammande i tråden igen men jag vill bara meddela att det löste sig igår ...
Den är god
Den ligger i topp under 500:-Min favorit under 500:- ...
Huvudsaken är att den är balanseradIbland kan det vara svårt att bestämma sig, men det löste sig till slut ...
Det enda vettiga valet i en sån situation är ju att blanda alla tre.Ibland kan det vara svårt att bestämma sig, men det löste sig till slut ...
Det enda vettiga valet i en sån situation är ju att blanda alla tre.