• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Whiskytråden

Snart sista skvätten i sista flaskan, så det blir att bunkra lite i veckan som kommer ... ;)
IWC M 2023-05-06 (Whisky 2).jpg

Har nog inte hänt på många år men efter i lördags var whiskyhyllan helt tom. :woot:
Whiskyhyllan 2023-05-08.jpg

Som tur är finns det mera att hämta, dessutom med bra parkeringsmöjligheter (min bil i förgrunden). ;)
Syatembolaget 2023-05-08.jpg

Dom här två godbitarna fick följa med hem. :happyhappy:
IWC M 2023-05-08 (Whisky x 2).jpg
Vilken är favoriten av dessa två? Ancnoc är nog den jag gillar mest av det jag provat, har ju iof inte provat jättemycket men än sålänge är det min favorit iaf😊

Vilken är favoriten av dessa två? Ancnoc är nog den jag gillar mest av det jag provat, har ju iof inte provat jättemycket men än sålänge är det min favorit iaf😊

Gillar båda två, men jag fick en flaska Dalwhinnie av en Whiskyexpert på jobbet när jag fyllde 60, då han tyckte att min negativa inställning till rökig Whisky behövde korrigeras. Den är bara lite rökig så jag gillade den och har fortsatt att köpa den. Har ju ofta sagt att den är det bästa under 500 spänn och flera i tråden håller med mig. Den är 120:- upp på anCnoc som är en helt annan typ av Whisky men också en av mina favoriter. Båda är bra och prisvärda och tillhör mina favoriter. Vilken jag gillar bäst beror nog mest på dagsformen ... ;)

Gillar båda två, men jag fick en flaska Dalwhinnie av en Whiskyexpert på jobbet när jag fyllde 60, då han tyckte att min negativa inställning till rökig Whisky behövde korrigeras. Den är bara lite rökig så jag gillade den och har fortsatt att köpa den. Har ju ofta sagt att den är det bästa under 500 spänn och flera i tråden håller med mig. Den är 120:- upp på anCnoc som är en helt annan typ av Whisky men också en av mina favoriter. Båda är bra och prisvärda och tillhör mina favoriter. Vilken jag gillar bäst beror nog mest på dagsformen ... ;)
Dalwhinnie verkar intressant, får prova en sån framöver😊. Är den lite som loch lomond original som har en touch av rök tro?

… om någon skulle vara sugen på en Founders Reserve så har jag en osprättad att sälja eller byta 😊
1605D5B5-72F7-4544-83A0-77C0A4DD44BA.jpeg

Tillbaka
Topp