Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker Madeira Casken var rätt trevligt. Betydligt bättre än deras senaste Inchmurrin![]()
Kör Loch Lomond Madeira Cask ikväll. Eller vi börjar med en sån iallafall![]()
Har inte testat den, men håller med dig om att den här är braTycker Madeira Casken var rätt trevligt. Betydligt bättre än deras senaste Inchmurrin![]()
Du kan skippa den helt o hållet. Du missar ingentingHar inte testat den, men håller med dig om att den här är bra![]()
Haha, då stryker jag den från listanDu kan skippa den helt o hållet. Du missar ingenting![]()
Vad tyckte du?Folie ryck på Glenfiddich fick det bli. Ska ju vara en bra nybörjar whiskey, och nybörjare är man!
![]()
Den va bra! Lättdrucken, frisk på nått sätt å inget som stack ut liksom... enkel.Vad tyckte du?
Låter bra det!Den va bra! Lättdrucken, frisk på nått sätt å inget som stack ut liksom... enkel.
Snart ska jag prova ancnoc![]()
Den blir det till att prova framöver![]()
Här blir det en trevlig 15-åring![]()
Jag gillar den. Lite päron mmFolie ryck på Glenfiddich fick det bli. Ska ju vara en bra nybörjar whiskey, och nybörjare är man!
![]()
Nja, jag tycker nog du ska prova den. Det är inga stora slantar om du inte skulle gilla den. Jag personligen tycker att den är en mycket prisvärd malt. Men smaken är ju som ..Haha, då stryker jag den från listan![]()
Nja, jag tycker nog du ska prova den. Det är inga stora slantar om du inte skulle gilla den. Jag personligen tycker att den är en mycket prisvärd malt. Men smaken är ju som ..
Gör ett nytt försök nästa gångHanden ska vara i luften, inte på bordet ...![]()
Nja, jag tycker nog du ska prova den. Det är inga stora slantar om du inte skulle gilla den. Jag personligen tycker att den är en mycket prisvärd malt. Men smaken är ju som ..
tänker lyssna på er då!Håller med föregående talare. Klart prisvärd och den blir ännu bättre med en skvätt vatten i då den håller 46%. Tyvärr har bolagen i min stad slutat att ta in den ...![]()