• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Whiskytråden

Omväxling förnöjer säger dom, så en annan Whisky och en annan klocka idag ... ;)
Longines 2023-04-28 (Whisky 1).jpg

Nja, jag tycker nog du ska prova den. Det är inga stora slantar om du inte skulle gilla den. Jag personligen tycker att den är en mycket prisvärd malt. Men smaken är ju som ..

Håller med föregående talare. Klart prisvärd och den blir ännu bättre med en skvätt vatten i då den håller 46%. Tyvärr har bolagen i min stad slutat att ta in den ... :(

Senast ändrad:
Det må vara söndag men det är också sista april/Valborgsmässoafton, beroende på vilken del av landet man kommer ifrån. Läge för en Whisky idag också med andra ord och dessutom utomhuspremiär ... :happyhappy:
Longines 2023-04-30 (Whisky 1).jpg

PS.
Notera framställt datum redan nu så man inte vaknar upp till 31'a april ... ;)

Nja, jag tycker nog du ska prova den. Det är inga stora slantar om du inte skulle gilla den. Jag personligen tycker att den är en mycket prisvärd malt. Men smaken är ju som ..

Håller med föregående talare. Klart prisvärd och den blir ännu bättre med en skvätt vatten i då den håller 46%. Tyvärr har bolagen i min stad slutat att ta in den ... :(
tänker lyssna på er då! 🤓 sen vet jag att du och jag har rätt lika smak ju Laketwig, så den har då potential. Man blir ju inte avskräckt när man ser priset iallafall. ”Mitt” systembolag har den iallafall.

Tillbaka
Topp